آموزش برنامه نویسی جاوا به زبان فارسی جلسه آخر

آموزش برنامه نویسی جاوا به زبان فارسی جلسه آخر

در این مطلب جلسه بیستم آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا را برای تمامی کاربران عزیز وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران جهت دانلود قرار داده ایم. این جلسه شامل ۵ پی دی اف آموزشی می باشد که عبارتند از : 1 – معرفی کلاس Thread در برنامه نویسی جاوا :  اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: معرفی کلاس Thread ها در زبان برنامه نویسی جاوا، چند مثال از کاربر Thread ها، آشنایی با Interface ها و تفاوت های Interface ها با Class ها. 2 – نحوه ساخت یک Interface در برنامه نویسی جاوا : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: نحوه ایجاد یک Interface، نحوه ایجاد یک متد در یک Interface و نحوه اجرا کردن یک Interface در یک Class در جاوا. 3 – نحوه ایجاد یک Thread در برنامه نویسی جاوا : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از : نحوه ایجاد یک Thread، آشنایی با Interface یی تحت عنوان Runnable و آشنایی با متدهای run و start در جاوا. 4 – آشنایی با مفهوم Exception در زبان برنامه نویسی جاوا :  اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از:  معرفی Exception در زبان برنامه نویسی جاوا و آشنایی با دستورات try, catch, finally در جاوا. 5 – به کارگیری دستورات try, catch, finally در زبان برنامه نویسی جاوا : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: معرفی Exception Object ، آشنایی با مفهوم Handle کردن و نحوه حذف یک Exception در برنامه نویسی جاوا. 6 – آشنایی با انواع Exception ها در زبان جاوا : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: معرفی انواع Exception ها در زبان جاوا، آشنایی با مفاهیم Compile-time و Runtime ، آشنایی با NullPointerException ، آشنایی با NumberFormatException و آشنایی با ArrayIndexOutOfBoundsException در برنامه نویسی جاوا. 7 – چرا می گویند یک بار برنامه جاوا را بنویس و هر کجا که خواستی اجرا کن : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: معرفی JVM ، معرفی Garbage Collection و امنیت در ماشین مجازی. 8 – نحوه ساخت یک برنامه جاوا از طریق پنجره cmd : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: آشنایی با Bytecode . نحوه اجرای یک برنامه جاوا از طریق cmd ، نحوه Compile کردن پروژه خود در محیط cmd و نحوه اجرای یک پروژه جاوا در محیط. 9 – نحوه کنترل اجرای Thread ها : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: معرفی کلاس ExecutorService ، معرفی متدهای مرتبط با کلاس ExecutorService و معرفی متد submit در برنامه نویسی جاوا. 10 – آشنایی با Concurrency در زبان برنامه نویسی جاوا : اهداف آموزشی این قسمت عبارتند از: معرفی Concurrency در زبان برنامه نویسی جاوا و آشنایی با Synchronization.

این جلسه بخش پایانی آموزش مقدماتی تا متوسطه برنامه نویسی جاوا بود و امیدواریم که مورد پسند دوستان عزیز واقع شده باشد. ان شالله به زودی بخش پیشرفته رو هم قرار خواهیم داد.

جهت دانلود آموزش برنامه نویسی جاوا به زبان فارسی جلسه آخر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

index فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی دانلود با لینک مستقیم/ حجم 4 مگابایت

pass فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی پسورد : www.sourcebaran.com

site فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی منبع : سورس باران دات کام

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج جامع و حرفه ای آموزش طراحی قالب ریسپانسیو وردپرس به زبان فارسی + پکیج سئو
  • انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. نیما جوان
    26 دی 1394

    با سلام و عرض خسته نباشید .بسیار از شما ممنونیم که این آموزش هارو‌بدون هیچ‌چشم داشتی برای ما قرار میدید انشالله خدا به ثوابتون بنویسه
    فقط من اگه این أموزش هارو تموم کنم‌میتونم برنامه نویسی اندروید شروع کنم؟؟
    با تشکر‌فراوان

    • صابر بوستانی
      27 دی 1394

      سلام.خواهش می کنم.
      باید بیشتر از این کار کنید و آموزشای دیگه ای هم ببینید.
      دوره جدیدی از جاوا قرار روی سایت متشر بشه و میتونید استفاده کنید

  2. سلام یه سوال داشتم ممنون میشم جوابمو بدین ادمین جون.

    یه قسمت اخر ویدیو هاتون هست که برای معرفی سایتتون میزارید اخر ویدیو ها.
    با چه برنامه ای درستش کردین؟؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدین

    • صابر بوستانی
      01 آذر 1394

      سلام. ۳DMax

  3. سلام کسی در مورد java logging log 4jچیزی میدونه اینکه یه پروزه تحت وب را چطوری با log 4j اشکال زداییکرد؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید!!!!!!!!

  4. سلام
    تشکر فراوان، خسته نباشید.

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.