فیلم آموزشی ساخت سیستم ارسال پیامک با وب سرویس به زبان #C

فیلم آموزشی ساخت سیستم ارسال پیامک با وب سرویس به زبان #C

با سلام. در این مطلب قصد داریم فیلم آموزشی ساخت سیستم ارسال پیامک با وب سرویس به زبان #C را با بهترین قیمت برای فروش به اشتراک بگذاریم. در این مجموعه آموزشی ، ما ابتدا یک سایت که پنل ارسال اس ام اس را بصورت رایگان ارایه میدهد معرفی میکنیم و نحوه راه اندازی پنل را به شما توضیح میدهیم. ضمن اینکه سایتی که ما در این آموزش استفاده میکنیم ۵۰۰۰ ریال اعتبار رایگان به شما میدهد و شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای این نرم افزار را بنویسید و سیستم آموزش داده شده را بصورت کاملا رایگان تست کنید. و در ادامه یک سیستم ارسال پیامک مبتنی بر وب سرویس را طراحی میکنیم که امکانات مختلفی مانند ارسال تکی پیامک ، ارسال گروهی ، پیگیری وضعیت پیام های ارسال شده (رسیده به گیرنده ، نرسیده ، خطا در ارسال و …) ، چک کردن موجودی پنل ، قابلیت دفترچه تلفن (ثبت شماره های مورد نیاز) ، قابلیت ثبت چندین پنل در نرم افزار با شماره خط های مختلف ، قابلیت مدیریت کامل و جستجوی پیشرفته همه پیام های ارسال شده و… را دارا میباشد. شما با دیدن این آموزش میتوانید نرم افزارهایی را که مینویسید را به سیستم ارسال پیامک مجهز کنید. قیمت آموزش فقط و فقط 19000 تومان می باشد که در مقابل سطح بالا آن مبلغ بسیار اندکیست و تنها دلیل این قیمت پایین احترام به شما کاربران گرامی سورس باران می باشد وگرنه سایت های دیگر شبیه این آموزش را که از سطح خیلی پایین تر برخوردار است را با قیمت بسیار بالا تر به فروش می رسانند. و مطمئن باشید این آموزش شما را در این مبحث به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل خواهد نمود. همچنین چندین عکس از این محیط پروژه و توضیحات کامل هر قسمت از آموزش در ادامه مطلب موجود می باشد و می توانید مشاهده کنید.

 

 

جهت مشاهده ادامه توضیحات آموزش و عکس های از محیط پروژه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

عکس های از محیط پروژه ساخته شده با این آموزش:

سیستم ارسال پیامک به زبان سی شارپ

جهت دیدن سایز اصلی عکس ها رو هر عکس کلیک نمایید.

سیستم ارسال پیامک به زبان سی شارپ

سیستم ارسال پیامک به زبان سی شارپ

سیستم ارسال پیامک به زبان سی شارپ

سیستم ارسال پیامک به زبان سی شارپ

سیستم ارسال پیامک به زبان سی شارپ

توضیحات کلیپ 1 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

در این قسمت وبسایتی که از وب سرویس آن استفاده میکنیم را معرفی میکنیم و توضیحات لازم برای راه اندازی پنل گفته میشود. پنل های ارائه شده توسط این سایت رایگان بوده و ۵۰۰۰ ریال اعتبار رایگان دارد و شما برای انجام پروژه این آموزش نیاز به هیچ هزینه ای ندارید. در ادامه این قسمت فرم اصلی را طراحی میکنیم و نحوه ساخت یک تولباکس سفارشی همراه با افکت ویژه را کار میکنیم. همچنین در این بخش در محیط منیجمنت استادیو ، بانک پروژه و تیبل های لازم را تحلیل و ایجاد میکنیم.

توضیحات کلیپ 2 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

در این قسمت بخش مدیریت پنل ها پیاده سازی میشود. استورد پروسیجرها معرفی میشوند و نحوه استفاده از آن ها آموزش داده میشود.نحوه سلکت کردن و ثبت در بانک هم در این قسمت آموزش داده میشود. کار با گرید ویو ، ارور پرووایدر، فرستادن مقادیر گرید ویو به تکست باکس ها و…در این قسمت آموزش داده میشود.

توضیحات کلیپ 3 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

در این قسمت بخش مدیریت پنل ها تکمیل میشود و امکان ویرایش اطلاعات بانک هم به آن افزوده میشود. همچنین قابلیت چک کردن موجودی حساب هریک از پنل ها به وسیله ارتباط با سرور وب سرویس را به برنامه اضافه میکنیم. همچنین بخش مدیریت شماره ها را نیز طراحی و کدنویسی میکنیم.

توضیحات کلیپ 4 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

در این قسمت بخش مدیریت شماره ها را تکمیل میکنیم و امکان ثبت ، ویرایش و حذف شماره ها را در آن قرار میدهیم. همچنین امکان جستجوی ترکیبی در شماره ها را به این بخش اضافه میکنیم. در ادامه مشکل اس کیو ال با اعداد فارسی را بررسی و رفع میکنیم. در انتها فرم ارسال تکی پبامک را طراحی میکنیم.

توضیحات کلیپ 5 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

در این قسمت بخش ارسال تکی پیامک را به طور کامل کدنویسی و پیاده سازی میکنیم. و قابلیت ثبت پیامک های ارسال شده ، در بانک را به برنامه اضافه میکنیم. نحوه کنترل کردن ورودی های تکست باکس هم در این قسمت آموزش داده میشود.

توضیحات کلیپ 6 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

در این قسمت بخش مشاهده و مدیریت پیامک های ارسال شده بطور کامل طراحی و کدنویسی میشه. قابلیت جستجوی همزمان با ۴ آیتم مختلف را در این بخش قرار میدهیم. همچنین قابلیت بروزرسانی وضعیت پیامک های لیست از طریق اتصال به سرور در این قسمت قرار داده شده است.

توضیحات کلیپ 7 آموزش ساخت سیستم ارسال پیامک :

این قسمت آخرین قسمت این مجموعه آموزشی میباشد. در این قسمت، بخش ارسال گروهی پیامک را به طور کامل طراحی و کدنویسی میکنیم. قابلیت هایی مثل افزودن شماره به لیست به تعداد دلخواه ، قابلیت افزودن کلی شماره ها از لیست شماره های ثبت شده در نرم افزار، قابلیت ثبت وضعیت پیام ارسال شده به تفکیک شماره های لیست و… در این بخش آموزش داده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج اختصاصی سی شارپ 2015، SQL Server و Asp.Net به زبان فارسی
قیمت دوره آموزشی

19000 تومان

خرید دانلودی
راهنمای خرید محصول (دانلودی و پستی)

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. سلام .این وب سرویس رو میشه روی نرم افزار حسابداری یک فروشگاه که خودم ننوشتم یک شرکت ارائه داده هم پیاده سازی کرد؟

    • صابر بوستانی
      25 بهمن 1395

      سلام. اگر تسلط داشته باشید بله

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.