آموزش انیمیشن سازی در ادوبی فلش 6 - جلسه دهمReviewed by صابر بوستانی on Nov 14Rating:
آموزش انیمیشن سازی در ادوبی فلش 6 - جلسه دهم

آموزش انیمیشن سازی در ادوبی فلش ۶ – جلسه دهم

در این مطلب آموزش انیمیشن سازی در ادوبی فلش ۶ – جلسه دهم را خدمت تمامی کاربران عزیز وب سایت آموزشی سورس باران تقدیم می کنیم. کاربران گرامی که پا به پای ما تا انتهای این دوره آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6 همراهیمان نمایند یک انیماتور، بازی ساز ، طراح و برنامه نویس ویندوز، مکینتاش، iOS و Android و طراح Html5 خواهند شد همه و همه به طور همزمان. همین گستردگی فلش بوده که امروزه توجه خیلی از برنامه نویسان سیستم عامل گوشی های هوشمند و سیستم عامل های کامپیوتری را به خود جلب نموده است. جالب است بدانید که اکثر برنامه ها و بازی های موجود در نرم افزار بازار توسط فلش ساخته و پرداخته شده و باعث درآمد زایی قابل توجهی در این زمینه گشته. به عنوان یک پیشنهاد کاملا دوستانه… اگر تا به اکنون با فلش کار نکرده اید و یا تا به حال از قابلیت های اعجاب انگیز آن آگاه نبوده اید با آموزش ما در وب سایت سورس باران همراه شوید. همچنین لیست مباحث تدریس شده در این جلسه در ادامه مطلب موجود می باشد و قسمت های قبل را نیز می توانید از این لینک مشاهده و دانلود نمایید.

جهت دانلود فیلم آموزش انیمیشن سازی در ادوبی فلش ۶ – جلسه دهم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش انیمیشن سازی در ادوبی فلش ۶ – جلسه دهم :

  • آمورش دسترسی به تعداد کل فریم ها در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به شماره فریم کنونی در ادوبی فلش ۶
  • آمورش تعیین نام برای فریم و استفاده از آن در اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6
  • آمورش ساخت دکمه پلی برای انیمیشن متوقف شده در ادوبی فلش ۶
  • آمورش شمارش لیبل های درون یک سکانس در ادوبی فلش ۶
  • آمورش به دست آوردن سکانس کنونی در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به تعداد فریم های یک سکانس مشخص در Adobe Flash CS6
  • آمورش ایجاد رنگ های گرادیانی (Gradian colors)در ادوبی فلش ۶
  • آمورش ساخت ثانیه شمارش آنالوگ در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به اشیای درونی یک MovieClip در ادوبی فلش ۶
  • آمورش تغییر فریم ریت (Frame Rate) با استفاده از دستور در Adobe Flash CS6