آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هشتمReviewed by صابر بوستانی on Nov 5Rating:
آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هشتم

آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هشتم

در این مطلب آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هشتم به زبان فارسی را خدمت تمامی کاربران عزیز وب سایت آموزشی سورس باران تقدیم می کنیم. کاربران گرامی که پا به پای ما تا انتهای این دوره آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6 همراهیمان نمایند یک انیماتور، بازی ساز ، طراح و برنامه نویس ویندوز، مکینتاش، iOS و Android و طراح Html5 خواهند شد همه و همه به طور همزمان. همین گستردگی فلش بوده که امروزه توجه خیلی از برنامه نویسان سیستم عامل گوشی های هوشمند و سیستم عامل های کامپیوتری را به خود جلب نموده است. جالب است بدانید که اکثر برنامه ها و بازی های موجود در نرم افزار بازار توسط فلش ساخته و پرداخته شده و باعث درآمد زایی قابل توجهی در این زمینه گشته. به عنوان یک پیشنهاد کاملا دوستانه… اگر تا به اکنون با فلش کار نکرده اید و یا تا به حال از قابلیت های اعجاب انگیز آن آگاه نبوده اید با آموزش ما در وب سایت سورس باران همراه شوید. همچنین لیست مباحث تدریس شده در این جلسه در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هشتم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مباحث آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هشتم :

– بیان تفاوت بین Properties , Event, Method

– چند مثال از Properties یک شیء

– Properties های مهم مربوط به یک MovieClip

– توضیح کامل درباره ی addEventListener در Actionscript3.0

– چرخش یک MovieClip با استفاده از رویداد کلیک ماوس

– جا به جا کردن یک شیء روی صفحه با استفاده از ماوس

– استفاده از کیبورد در فلش و چرخش یک شیء با استفاده از کلید های جهتی

– ایجاد یک تایمر و انجام یک رویداد در فواصل زمانی مشخص

– توضیحات کامل درباره ی removeEventListener در اکشن اسکریپت

– توضیح متد های پر کاربرد در ActionScript3.0