آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هفتمReviewed by صابر بوستانی on Nov 1Rating:
آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6

آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6

در این مطلب جلسه هفتم دوره آموزشی Adobe Flash CS6 به زبان فارسی را خدمت تمامی کاربران عزیز وب سایت آموزشی سورس باران تقدیم می کنیم. کاربران گرامی که پا به پای ما تا انتهای این دوره آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6 همراهیمان نمایند یک انیماتور، بازی ساز ، طراح و برنامه نویس ویندوز، مکینتاش، iOS و Android و طراح Html5 خواهند شد همه و همه به طور همزمان. همین گستردگی فلش بوده که امروزه توجه خیلی از برنامه نویسان سیستم عامل گوشی های هوشمند و سیستم عامل های کامپیوتری را به خود جلب نموده است. جالب است بدانید که اکثر برنامه ها و بازی های موجود در نرم افزار بازار توسط فلش ساخته و پرداخته شده و باعث درآمد زایی قابل توجهی در این زمینه گشته. به عنوان یک پیشنهاد کاملا دوستانه… اگر تا به اکنون با فلش کار نکرده اید و یا تا به حال از قابلیت های اعجاب انگیز آن آگاه نبوده اید با آموزش ما در وب سایت سورس باران همراه شوید. این قسمت و قسمت های قبل را میتوانید از وبسایت سورس باران دانلود نمایید. این قسمت سرآغاز آموزش های برنامه نویسی فلش و کار با اکشن اسکریپت۳ می باشد.به دلیل حجیم بودن مطالب، این جلسه به دو Part مجزا تقسیم بندی شده است. که مباحث مطرح شده در هر دو پارت در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود فیلم آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6- جلسه هفتم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

مباحث مطرح شده در پارت ۱ جلسه هفتم آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6 :

– اصول اولیه برنامه نویسی با اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6

– استفاده از دستور  در Adobe Flash CS6trace

– اصول تعریف متغیر ها در Adobe Flash CS6

– انواع داده ها در اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6

– نحوه تعریف متغیر در Adobe Flash CS6

– توضیح انواع عملگر ها در اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6

– فرق بین پیش و پس کردن عملگرهای ++ و — در Adobe Flash CS6

– جدول اعتبار سنجی مقادیر شرطی در Adobe Flash CS6

– توضیح ابتدایی ترین نوع دستور if در Adobe Flash CS6

– جدول تقدم عملگرهای منطقی در Adobe Flash CS6

 

مباحث مطرح شده در پارت ۲ جلسه هفتم آموزش انیمیشن سازی در Adobe Flash CS6 :

– استفاده از دستور if به صورت پیشرفته در Adobe Flash CS6

– معرفی switch برای حالات شرطی در Adobe Flash CS6

– اهمیت کاربرد break در switch در Adobe Flash CS6

– آشنایی با حلقه for و حالات مختلف پیمایش اعداد توسط شمارشگر در Adobe Flash CS6

– آشنایی با حلقه while در Adobe Flash CS6

– آشنایی با آرایه ها و نحوه مقدار دهی به آنها در Adobe Flash CS6

– افزودن به آرایه توسط دستور push در Adobe Flash CS6

– تعریف و استفاده از Vector در ActionScript3.0

– مقایسه ی Vector و Array در Adobe Flash CS6

– نحوه تعریف توابع و استفاده از آنها در Adobe Flash CS6

– نحوه ساخت یک شیئ دلخواه به همراه پارامتر های دلخواه در Adobe Flash CS6