آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش چهارمReviewed by صابر بوستانی on Mar 18Rating: 3.5آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش چهارم
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش چهارم

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش چهارم

سلام دوستان.توی این مطلب آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش چهارم رو جهت دانلود قرار دادیم. این فیلم آموزشی نحوه برنامه نویسی بازی های سه بعدی با استفاده از موتور بازی سازی Unity رو بصورت کامل به شما آموزش میده. درسته که ممکنه خیلی از کاربران عزیز به آموزشای زبان اصلی علاقه ای نشون ندن ولی باید به این نتیجه برسیم که آموزشهای زبان اصلی بار علمی بیشتری نسبت به آموزشای فارسی خودمون دارن. به همین خاطر قصد داریم گه گاهی در بین مطالب سایت از آموزشهای زبان اصلی هم بهره ببریم. توی این مطلب آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش چهارم جهت دانلود قرار دادیم. سرفصل های کلی این دوره در ادامه مطلب موجود و میتونید مشاهده نمایید. این دوره آموزشی برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ محصول موسسه Udemy است و یکی از کامل ترین دوره های Unity د رسراسر اینترنت می باشد.سرفصل های این جلسه در ادامه مطلب…

 

 

Creating & Saving Levels

Introduction To The User Interface

Game Design Document

Section Notes

Object Oriented Basics

How to Add Text to the Scene

Adding A Start Button

Calling Scripts From Buttons

Creating Scenes From GDD

How to Load Scenes & Quit

Importing Number Wizard Script

Number Wizard Code

Changing Text Via Scripts

Finishing The UI

Celebration, Recap, & What’s Next

سرفصل های کلی دوره آموزش برنامه نویسی بازی

  • نصب Unity 3D
  • معرفی Unity 3D
  • کار با Monodevelop
  • ذخیره کردن و بستن برنامه
  • برنامه نویسی عمومی
  • استفاده از متغیرها
  • استفاده از دستور IF
  • کار با توابع
  • طراحی بازی
  • ایجاد پروژه جدید
  • اضافه کردن رابط کاربری
  • ساخت وب سایت و اشتراک گذاری
  • درباره اشیاء و کلاس ها
  • کار با GDD
  • تغییر متن از طریق اسکریپت
  • کار با پخش صدا
  • استفاده از متغیرهای استاتیک
  • تست خودکار بازی
  • رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربر
  • کار با لیزر
  • استفاده از سیستم Particle
  • استفاده از تابع ()Random.Range
  • کار با Pong در ۳D
  • و…