آموزش راه اندازی آزمایشگاه CCNA با وایرشارک و GNS3 جلسه دوم

آموزش راه اندازی آزمایشگاه CCNA با وایرشارک و GNS3 جلسه دوم

با سلام و عرض ادب. در این مطلب آموزش راه اندازی آزمایشگاه CCNA با وایرشارک و GNS3 جلسه دوم به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم. مدتی بود که به درخواست کاربران عزیز قصد داشتیم به سراغ مجموعه جدیدی از آموزش ها بریم که شاخه متفاوتی از علم کامپیوتر رو در بر میگیره… درست حدس زدید، مبحث شبکه های کامپیوتری و نرم افزارها و مطالب مربوط به آن. به همین خاطرس از مدتی کار و تلاش تصمیم گرفتیم دوره ای رو معرفی کنیم که شامل ویدئو های آموزشی درباره مفاهیم پایه و اساسی شبکه می باشد. در این دوره شما با مفاهیم اولیه شبکه، طریقه تنظیم و کار کردن با وسایل شبکه، طریقه بستن شبکه های کوچک و بزرگ، تنظیمات امنیتی و مدیریتی شبکه و… آشنا خواهید شد. و با ارائه مثال های متنوع و حل مسائل مربوط به آدرس دهی و تنظیمات شبکه ای به تسلط کاملی در شبکه دست پیدا خواهید کرد. ویدئو های این مجموعه بر سااس موضوع و ترتیب مطالب دسته بندی شده و در اختیار کاربران قرار میگیرد. دوستان عزیز توجه داشته باشن که این ویدئو اولین اولین نسخه ترجمه شده ویدئو های سایت CBTNugget در باره مباخث شبکه ای می باشد که برای اولین بار در وب سایت سورس باران انجام شده است. آموزش ها از مراحل مقدماتی تا پیشرفته شروع میشه وبه تدریج به سمت مطالب پیشرفته در دنیای شبکه پیش میره و در پایان نیز به شما اطمینان میدیم که شما یک Network Man قوی خواهید شد.

آموزش راه اندازی آزمایشگاه CCNA با وایرشارک و GNS3 جلسه دوم :

  • معرفی و توضیح مفوم سابنتینگ (subneting)
  • آموزش پیاده سازی subneting بر اساس تعداد شبکه های مورد نیاز

جهت دانلود آموزش راه اندازی آزمایشگاه سی سی ان ای با وایرشارک و جی‌ان‌اس۳ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وایرشارک (Wireshark) یک تحلیل کننده نرم‌افزار آزاد و متن‌باز است و برای عیب یابی شبکه، تجزیه و تحلیل نرم‌افزارها و توسعه پروتکل‌های ارتباطی و آموزش استفاده می‌شود. وایرشارک چندسکویی است و با استفاده از ابزار ویجت جی‌تی‌کی+ واسط کاربر را پیاده‌سازی کرده است و بسته‌های شبکه را با استفاده از pcap دریافت می‌کند. وایرشارک روی انواع سیستم‌عاملهای شبه یونیکس شامل لینوکس، اواس ده، بی‌اس‌دی، سولاریس و مایکروسافت ویندوز اجرا می‌شود.
جی‌ان‌اس۳ (GNS3) یک نرم‌افزار متن ‌باز شبیه‌ساز شبکه ‌های پیچیده است که تلاش می ‌کند تا جایی که امکان دارد به شبکه ‌های واقعی نزدیک باشد و به سخت‌افزار فیزیکی شبکه نیازی ندارد. دارای محیط گرافیکی برای ساخت شبکه‌های پیچیده است.
در دوره آموزشی CBT Nuggets CCNA Hands-on Labs Using Wireshark & GNS3 شما با چگونگی راه اندازی آزمایشگاه کاربردی CCNA با استفاده از وایرشارک و جی‌ان‌اس۳ آشنا می شوید.

مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و کمتر) از جمله EIGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP V2.0, Ethernet, Access List می باشد.

index فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی دانلود با لینک مستقیم/ حجم 131 مگابایت

pass فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی پسورد : www.sourcebaran.com

site فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی منبع : سورس باران دات کام

 

5/5 - (2 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج طلایی برنامه نویسی- 13 پکیج برنامه نویسی موبایل، ویندوز و وب در 1 بسته
  • انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. سپاس
    منتظر آموزش های بعدی شما هستیم.

  2. با تشکر از لطف شما. خواهشاً سریع تر آموزش های جی کوئری را قرار دهید.
    ممنونم.

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.