آموزش ساخت پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با سی شارپ جلسه هفتم

آموزش ساخت پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با سی شارپ جلسه هفتم

در این مطلب جلسه هفتم فیلم آموزش ساخت پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با سی شارپ به زبان فارسی را از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران جهت دانلود قرار داده ایم. در این دوره آموزش پروژه محور سی شارپ شما کاربران عزیز با ساخت یک پروژه مدیریت وبدئو کلوپ با امکانات و گرافیک بالا آشنا خواهید شد که در انتها نیز خود پروژه هم با امکانات کامل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در جلسه هفتم آموزش ساخت پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با سی شارپ ، در این قسمت بخش مدیریت مشتریان بطور کامل طراحی و کدنویسی میشه. تمامی عملیات پایه مورد نیاز برای این بخش در نظر گرفته شده است.افزودن ، ویرایش ، حذف و … از مشریان ثبت شده برای قسمت های فروش و کرایه استفاده خواهیم کرد. همچنین توضیحات کاملتر و عکس هایی از محیط پروژه در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود آموزش ساخت پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با سی شارپ جلسه هفتم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

در این مجموعه آموزشی ، پیاده سازی نرم افزار سیستم مدیریت ویدئو کلوپ به طور کامل و جامع و به صورت قدم به قدم آموزش داده می شود. با دیدن این آموزش می توانید نحوه طراحی و پیاده سازی این سیستم های نرم افزاری و سیستم های مشابه را به صورت کامل یاد بگیرید و آمادگی لازم برای نوشتن پروژه های تجاری را کسب کنید. برای یادگیری آموزش هایی این مجموعه ، در حالت عادی شما باید در دوره های آموزش حرفه ای شرکت کنید که علاوه بر وقت گیری بیشتر ، چندین برابر هزینه بیشتری برای شما دارند. با این آموزش شما با هزینه ای اندک می‌توانید سطح خود را به مراتب بالاتر ببرید.

یکی از نکات مهمی که در اکثر آموزش ها نادیده گرفته میشود ، بحث گرافیک پروژه و نرم افزار است که برای طراحی سیستم های تجاری ، این بخش بسیار مهم است و نقش بزرگی در رضایت مشتری دارد.در این مجموعه آموزشی سعی شده است گرافیکی بودن نرم افزار در نظر گرفته شود و سیستم با محیطی زیبا و گرافیکی طراحی شود و مسلما برای شما جالب خواهد بود که ببینید به چه سادگی میتوان نرم افزارهایی با ظاهر متفاوت طراحی کرد. این آموزش در محیط ویژوال استادیو ۲۰۱۰ انجام شده است و برای بانک اطلاعاتی از SQL Server 2008 Express استفاده شده. برای نوشتن پروژه های بزرگ که حاوی خیلی عظیمی از اطلاعات خواهند بود مسلما بانک اکسس پاسخگوی همه نیاز های شما نخواهد بود و شما به یک بانک اطلاعاتی با قدرت پردازش و امنیت بالاتر احتیاج دارید.

SQL Server پاسخی به این نیاز است که ما در این مجموعه آموزشی شما را با این نرم افزار، طراحی بانک اطلاعاتی و جداول مورد نظر ، نوشتن دستورات لازم برای انجام عملیات مختلف در بانک و ….. آشنا خواهیم کرد و شما با دیدن این مجموعه میتوانید به راحتی از این نرم افزار برای طراحی بانک اطلاعاتی خود استفاده کرده و نحوه کار و ارتباط آن با سی شارپ را بطور کامل یاد میگیرید. از نکات خوب دیگر این آموزش این است که پروژه آموزش داده شده فقط یک پروژه آموزشی نیست ، و سعی شده همه نکات لازم گفته شود و همه بخش هایی که یک نرم افزار ویدئو کلوپ لازم دارد در آن پیاده سازی شود.

بخش هایی مثل : مدیریت فیلم های کرایه ای، شامل دسته بندی آن ها ، تعریف فیلم های مختلف و ثبت آن ها و انجام عملیات مختلف مثل ویرایش ، حذف و … در آن ها و همچنین بخش جستجوی ترکیبی پیشرفته میباشد. امکان مشخص کردن تنظیمات کرایه فیلم ، برای محاسبه اتوماتیک هزینه کرایه و جریمه دیرکرد.

1

بخش مخصوصی برای سایر کالاها در نظر گرفته شده . یک ویدئو کلوپ مسلما کالاهای دیگری خواهد داشت که برای فروش هستند . در این قسمت مانند قسمت قبل ، مدیریت کامل روی سایر کالا ها امکان پذیر است. امکاناتی مانند دسته بندی ، ثبت ، ویرایش ، مدیریت موجودی کالا ، جستجو پیشرفته و … در این بخش گنجانده شده است. بخش مخصوصی برای مدیریت کاربران نرم افزار در نظر گرفته شده است. که امکان افزودن تعداد نامحدودی کاربر را دارد به همراه قابلیت ویرایش و حذف.

5

نکته بسیار مهمی که در این قسمت وجود دارد و آن را از سایر آموزش های مشابه متمایز میکند ، این است که مدیریت کامل روی سطح دسترسی هر کاربر انجام می‌شود. به عنوان مثال ، مدیر یک ویدئو کلوپ ، یک کاربر مخصوص برای شاگرد خودش تعریف میکند.با این امکان ، او می‌تواند فقط به او اجازه بدهد که فیلم کرایه بدهد و فیلم های کرایه را برگشت دهد. میتواند مثلا اجازه فروش کالا را هم به او بدهد. ما باید دست مشتری را باز بگذاریم که این نکته به خوبی در این آموزش پیاده سازی شده است.

2

3

بخشی هم برای مدیریت مشتریان در نظر گرفته شده که مدیر می‌تواند در صورت تمایل ، هرکدام از مشتریان خود را در این قسمت ثبت کند تا مثلا هنگام کرایه دادن فیلم به آن مشتری، لازم نباشد نام او را تایپ کند و به جای آن او را از لیست مشتریان انتخاب کند.

7

بخش های کرایه فیلم و برگشت آن ، به خوبی در این مجموعه پیاده سازی شده که نکته های بسیار متنوع و خوبی دارد،تمامی کرایه ها در بانک ثبت میشوند.برای مثال با کرایه دادن هر فیلم ، علاوه بر ثبت این کرایه در بانک ، باید وضعیت فیلم کرایه داده شده به حالت کرایه تغییر کند و با برگشت آن دوباره موجود شود. شما می توانید تمام کرایه های انجام شده ، برگشت داده شده و … را ببینید و مدیریت کنید. بخش فروش کالا هم که توضیحاتش گفته شد و برای فروش سایر کالا ها استفاده میشود . ارتباط بخش فروش با بخش مشخصات کالا ها، تعداد موجودی و … به خوبی برقرار شده و امکان چاپ فیش برای هر فروش در نرم افزار قرار داده شده.

6

بخش گزارشگیری یکی از مهمترین بخش های هر نرم افزار است که باید به خوبی پیاده سازی شود.این کار در این مجموعه آموزشی به طور کامل انجام شده . برای گزارشگیری از نرم افزار محبوب کریستال ریپورت استفاده شده که یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در این زمینه است. در این بخش شما می‌توانید لیست فیلم ها،لیست کالا ها و مشخصات هریک ، لیست مشتریان ، لیست کرایه های هر تاریخ خاص یا کرایه های بین دو تاریخ،کرایه های برگشت داده نشده ، کرایه های برگشت داده شده و ..، لیست فروش های هر تاریخ خاص یا فروش های هر محدوده زمانی و…. را مشاهد و چاپ کنید.

8

آخرین بخش نرم افزار هم بخش پشتیبان گیری و بازیابی پشتیبان هست که بخش بسیار مهمی است و در هر نرم افزار تجاری باید وجود داشته باشد. لازم است در هر زمان ، کاربر بتواند یک پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده در بانک ها تهیه کند در هنگام بروز مشکل برای سیستم یا به هر دلیل دیگر ، بتواند با بازیابی آن فایل پشتیبان ، به آن اطلاعات دسترسی پیدا کند. این بخش همراه با توضیحات لازم برای بهینه کردن آن و روش های جلوگیری از هنگ نرم افزار درهنگام پشتیبان گیری بانک های سنگین به صورت کامل آموزش داده شده است.

4

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

کاملترین پک طلایی سی شارپ
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. سلام بابت اموزش واقعا ممنون من این درسو تو دانشکده درست یاد نگرفتم اما این اموزش خیلی کمکم کرد واسه پروژه
    عالی. هست
    فقط یه مشکل که من میخام بدونم قسمت ۴ هزینه داره؟ باید بخرم ۱۴هزار تومن؟؟

  2. سلام ببخشید میخواستم ببینم آموزش پروژه دفتر خدماتی و آموزشگاه رانندگی رو دارین؟

    • صابر بوستانی
      14 تیر 1394

      سلام. از قسمت جستجو سرچ کنید

  3. سلامی دوباره به مهندس بوستانی :دی
    شرمنده میدونم اینجا جای سوال کردن نیست ولی من میخوام پی اچ پی رو شروع کنم برای یادگیری چه آموزشی رو پیشنهاد میدید ؟؟؟
    لطفاً آموزشی باشه که خودتون مطمئن هستید
    با تشکر

    • صابر بوستانی
      12 تیر 1394

      سلام. آموزشهای پکیج برنامه نویسی رو بهتون پیشنهاد می کنم.

  4. سلام مثل همیشه عالی و دیگر هیچ…..

  5. داداش وقتی میزدم برای دانلود حجم فایلو نشون نمیداد و اخطار میداد اما الان درست شده مرسی

  6. سلام اقای بوستانی کل لینکهای دانلودی مشکل دارند برسی کنبد ممنون

    • صابر بوستانی
      09 تیر 1394

      سلام. بنده بررسی کردم مشکلی ندارن.
      لطفا از مشکل خودتون یه عکس بگیرد و ارسال کنید.

  7. سلام دوباره خدمت مهندس بوستانی عزیز
    آقا دمت گرم با این سایت فوق العاده تون
    آموزشهای زیبا و خیلی خیلی مفید میزارین
    فرمودید این مجموعه ۱۳ قسمت هستش؟
    چقد طول میکشه ۶ قسمت بعدی رو بزارین برای دانلود؟
    من هر روز هر نیم ساعتی به سایتتون سر میزنم

    • صابر بوستانی
      09 تیر 1394

      سلام. بله مشخص نیست

  8. سلام
    خیلی ممنون از آموزش های عالیتون فقط من یه سوال داشتم من این پروژه رو میخوام به عنوان پروژه درسی تحویل بدم میخواستم ببینم حدودا چقد طول میکشه که بقیه قسمت های آموزش رو قرار بدین؟ممنون میشم اگه جواب بدین

  9. سلام و درووود
    تقدیر شکر میکنم از جناب اقای بوستانی و مهندس جلالی بابت این سایت و اموزش های عالیشوون واقعا سایتتون بینظیر هست. موفق باشید.

  10. سلام آقای بوستانی عزیز
    خیلی ممنون بابت این اموزش
    این آموزش چند قسمته؟

    • صابر بوستانی
      08 تیر 1394

      سلام. ۱۳ قسمت

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.