آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

سلام دوستان. در این مطلب آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم. این آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 در قالب 2 کتاب از وب سایت آموزشی سورس باران ارائه شده است.

کتاب آموزش نرم افزار Word 2013 به زبان فارسی : مایکروسافت Word یکی از اجزای مایکروسافت آفیس، به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و دیزاین نمودن کتاب، مجلات، اخبار استفاده میشود، مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. مطالب در 9 فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

کتاب آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 به زبان فارسی : مایکروسافت پاورپویت (Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با جدیدترین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار آشنا خواهید شد.

جهت دانلود آموزش نرم افزار Word 2013 و آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

index فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی دانلود با لینک مستقیم/ حجم 9 مگابایت

pass فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی پسورد : www.sourcebaran.com

site فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی منبع : سورس باران دات کام

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج آموزش پیشرفته ASP.NET Core + طراحی فروشگاه اینترنتی
  • انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.