483

با سلام. در این پست در ادامه نرم افزار های برنامه نویسی نرم افزار CoffeeCup HTML Editor 12.6 Retail جهت طراحی صفحات وب و ویرایشگر HTML را جهت دانلود قرار داده ایم.CoffeeCup HTML Editor نرم افزار طراحی وب پیشرفته ای است که برا ی هر کاربری قابل استفاده می باشد. شما می توانید با استفاده از آن وب سایت های عالی را ایجاد کنید به گونه ای که شگفتی همگان را برمی انگیزید. افرادی که در HTML کارآزموده هستند می توانند سایت های استانداردی را با استفاده از ابزار حرفه ای چون code completion و built-in validation ایجاد کنند و نیز افراد تازه کار آماده می شوند برای یادگیری rope ها با استفاده از منابعی چون مرجع جامع تگ و تم های متفاوت با سایر نرم افزار های طراحی وب سایت. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار در اوج توسعه دهندگان وب سایت قرار بگیرید و همیشه عالی ترین وب سایت ها را طراحی کنید. با استفاده از کد وب سایت در دسترس تولید شده توسط این نرم افزار وب سایت های شما به طور مداوم در مرورگر های مختلف نمایش داده خواهند شد، با  CSS بهتر کار می کند و همچنین برای کاربران و موتور های جستجوی غیر حرفه ای، بیشتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

جهت دانلود نرم افزار CoffeeCup HTML Editor 12.6 Retail و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

HTML Editor دارای سه ابزار متفاوت (comprehensive Tag Reference، Code Completion، built-in validation) است تا خطاهای بشری را تصحیح کند و اطمینان حاصل شود که کد های در دسترسی مورد استفاده قرار می گیرند. مرجع جامع تگ موجود در این نرم افزار انتخاب را بر روی نوک انگشتان شما قرار می دهد. Code Completion تگ هایی که شما تایپ می کنید را به صورت خودکار حدس می زند و ابزار built-in validation اجازه می دهد که شما چک کنید که کدها در استاندارد های W3C استفاده می شوند تا اینکه صفحات وب سایت شما همیشه در دسترس باشد. و در نهایت اینکه این ابزار ها از شما پشتیبانی می کنند که وب سایت هایی را در HTML 4.01, XHTML 1.0 یا HTML5 ایجاد کنید.
این برنامه ترکیبی از دو ادیتور HTML در یک برنامه می باشد، اگر شما با زبان HTML آشنایی دارید و قصد آن دارید که با این زبان بیشتر آشنا شوید می توانید از محیط کدنویسی برای طراحی استفاده کنید، این محیط دارای رنگ بندی مخصوص تگ های مختلف است که تشخیص تگ های مختلف بسیار آسان می شود.
در صورتی که با زبان HTML آشنایی چندانی ندارید با استفاده از محیط ویژال این برنامه به راحتی اجزای مورد نظر خود را با کشیدن و رها کردن (drag & dorp) به صفحه خود اضافه کنید، همچنین شما می توانید در هر لحظه با سوئیچ بین حالت کد نویسی و ویژال کنترل بیشتر بر روی طراحی خود داشته باشید و از صفحات طراحی شده به راحتی می توانید پیش نمایش داشته باشید. به همراه این برنامه بیش از 100 افکت DHTML, Java Script, DHTML Menu، بیش از 25،000 تصویر ویژه طراحی وب، 1000 آیکون ایکس پی و 500 طرح پیش ساخته نیز عرضه می شود.
این نرم افزار دارای یک برنامه FTP داخلی است که شما می توانید به راحتی صفحات طراحی شده خود را به هاستتان منتقل کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup HTML Editor 12.6 Retail :
– قابلیت های WYSIWYG
– شامل بیش از 25 هزار گرافیک و عکس
– امکان پیش نمایش از صفحات طراحی شده
– شامل 100 DHTML و اسکریپت های جاوا
– ابزار DHTML Menu Builder
– درج سریع و ساده ی لینک و عکس
– آپلود صفحات وب شما تنها با یک کلیک ماوس
– ویرایشگر برجسته کد های HTML با شروع سریع
– شامل فونت های وب سایت CoffeeCup Flast
– شامل CoffeeCup Image Mapper 4.0
– Built in SiteMapper Creator
– بیش از هزار XP Style Icons رایگان
– نگه داشتن ترک های فایل های تصویر شما و اعمال سریع خواص با استفاده از تابع پیش نمایش تصویر
– و …

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج آموزش پروژه محور لاراول و طراحی وب سایت کانون قلم چی
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. با سلام و تشکر از سایت پر محتوایی که دارید.
    به نظر می رسه امکان تایپ فارسی در این نرم افزار وجود نداره خواهشا اگر راه حلی موجود هستش به ما هم اطلاع دهید.
    ممنون

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.