مدیریت بانک اطلاعاتی ESF Database Migration Toolkit v7.3.27

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی بازدیدکنندگان سایت سورس باران. در این پست از سایت برنامه نویسی سورس باران نرم افزار ESF Database Migration Toolkit Pro 7.3.27 را جهت کار با بانک های اطلاعاتی به اشتراک گذاشته ایم. همواره طراحان و کاربرانی که در زمینه ی طراحی وب مشغول هستند در کار با بانک های اطلاعاتی و مخصوصا در زمینه وب دانلود برنامه نویسی مشکل داشته اند، زیرا کار با ویرایشگر های وب مشکل بوده و محدودیت هایی را برای کاربر ایجاد می کند. نرم افزار قدرتمند ESF Database Migration Toolkit Pro  که آخرین نسخه ی ارایه شده برای این نرم افزار می باشد شما را قادر میسازد با اکثر فرمت های بانک اطلاعاتی کار و به ویرایش مستقیم و غیر مستقیم آنها بپردازید. این نرم افزار پایگاه داده ها شما را قادر میسازد به صورت کاملا حرفه ای و با تمام فرمت های رایج بانک اطلاعاتی از جمله MySQL, SQL Server, PostgreSQL, Oracle, Access, Excel, Paradox, Lotus, dBase, Visual FoxPro, Text کار و به ایجاد و ویرایش آنها بپردازید.

جهت دانلود نرم افزار ESF Database Migration Toolkit Pro 7.3.27  به ادامه مطلب مراجعه فرماید

این نرم افزار همچنین دارای بخش ویزارد می باشد که شما می توانید به راحتی هر پایگاه داده بانک اطلاعاتی دیتابیس و با هر فرمتی را با امکانات بسیار زیاد ایجاد و مدیریت نمایید که از بخش های محبوب این نرم افزار محسوب می شود. لازم به ذکر است این نرم افزار پایگاه داده قادر است تمام جداول، مشخصه ها و اطلاعات موجود را مدیریت و ویرایش نماید. این نرم افزار همچنین شما را قادر میسازد تا بتوانید از بانک های اطلاعاتی خروجی های متفاوتی بگیرید و می تواند به عنوان یک مبدل در طرح های بانک اطلاعاتی دیتابیس مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به ابزار بصری و رابط کاربری بسیار ساده و امکانات بسیار بالای آن اشاره کرد که در نوع خود کم نظیر است.این نرم افزار جالب و کاربردی برای طراحان و کاربران وب در وب سایت سورس باران  مهیای دانلود و منتشر گشته است.

 

برخی از امکانات و ویژگی های نرم افزار ESF Database Migration Toolkit :

– رابط کاربری بسیار ساده و و سرعت و گرافیک عالی نرم افزار
– پشتیبانی از فرمت های مختلف بانک اطلاعاتی از جمله MySQL, SQL Server, PostgreSQL, Oracle, Access, Excel, Paradox, Lotus, dBase, Visual FoxPro, Text
– شناسایی خودکار جداول و مشخصه ای موجود در بانک های اطلاعاتی
– قابلیت تغییر مستقیم از طریق اتصال به بانک اطلاعاتی
– بخش ویزارد برای طراحی و راه اندازی آسان بانک اطلاعاتی
– قابلیت تبدیل فرمت های مختلف بانک اطلاعاتی با شاخص قوی
– پشتیبانی از تمام یونیکد از جمله UTF8, LATIN, CP1250, ASCII و غیره
– نصب آسان به همراه کرک معتبر نرم افزار
– سرعت بسیار بالا در اجرا و فرماندهی و مدیریت اطلاعات

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

فیلم آموزشی ساخت پروژه مدیریت کلوپ به زبان سی شارپ
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.