plugin

پلاگین Silver Efex Pro برنامه ای پیشرفته برای تبدیل عکس ها به سیاه و سفید است.علاوه بر تبدیل عکس های رنگی به سیاه و سفید،می تواند عکس های سیاه و سفید را نیز گرفته و آنها را به نوع خاص از عکس های رنگی به سیاه و سفید استثنایی تبدیل کند.برنامه یک سری پیش فرض های اولیه دارد که توسط آنها می توانید ته رنگ،دانه بندی و کنتراست خاص انواع خاصی از کاغذهای عکاسی را بازسازی کنید.از نکات جالب در این برنامه امکان استفاده از از تکنولوژی U-Point در فیلتر و همچنین امکان استفاده به عنوان فیلتر هوشمند (Smart Filter)  در تصاویر است.یعنی می توانید این فیلتر را نیز همچون فیلتر های خود فتوشاپ،به صورا غیر مخرب همراه فایل تصویری ذخیره کرده و در آینده دوباره آن را ویرایش کنید.

جهت دانلود پلاگین Nik Software Silver Efex Pro v2.0 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

برای دسترسی به امکانات این پلاگین،ابتدا آن را نصب کنید و سپس برنامه فتوشاپ را اجرا کرده و تصویر مورد نظر خود را وارد کنید.حالا می توانید از طریق منوی Filters و گزینه Nik Software و Silver Efex Pro به امکانات این پلاگین حرفه ای دسترسی پیدا کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

دوره حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی شبیه دیرین دیرین در Moho12
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. سلام. ممنون از سایت خوبتون من نرم افزار پلاگین Nik Software
    Silver Efex Pro v2.0 را دانلود کردم ونصب کردم وقت بازش میکنم برنامه را در فتوشاپ رمز میخواد. ممنون میشم منو راهنمایی کنید

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.