Delphi2Cpp Professional v1.6.3

دِلفی یا به تعبیری ویژوآل پاسکال، یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده‌است و بعدها توسط امبارکادرو خریداری شد. این نرم‌افزار بر مبنای پاسکال شی‌گرا بوده و از این زبان مشتق شده‌است. زبانِ دلفی که پیشتر به نام پاسکال شیءگرا (Object-Pascal) خوانده می‌شد و برای طراحی نرم‌افزاهای تحت ویندوز به کار می‌رفت، امروزه چنان توسعه یافته‌است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می‌آید. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه داده‌ها است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند- منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زبان‌های برنامه‌نویسی دیداری (همچون دلفی)، محیط کار و سادگی استفاده از آن، نقش مهم (و حتّی مهم‌تر از برنامه مترجم) را در طراحی برنامه‌ها بر عهده دارد که سازندگان دلفی به این نکته توجّه داشتند، به طوری که یک مجتمع کامل برای ساخت برنامه‌ها در دلفی وجود دارد که هر چیزی که لازم دارید، در این محیط موجود است. در این پست دانلود نرم افزار Delphi2Cpp Professional v1.6.3 جهت تبدیل کد منبع دلفی به ++C را به اشتراک گذاشته ایم. جهت توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود Delphi2Cpp Professional v1.6.3 جهت تبدیل کد منبع دلفی به ++C به ادامه مطلب مراجعه نمایید

زبان برنامه‌نویسی ++C یک زبان برنامه‌نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند)، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شیءگرا، برنامه‌نویسی جنریک است. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هستند. زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین به‌صورت هم‌زمان است.
پس از آشنایی با زبان های برنامه نویسی دلفی و سی پلاس پلاس، جالب است بدانید که، Delphi2Cpp نام نرم افزاری است که شما می توانید با استفاده از آن سورس کدهای دلفی را به C + + تبدیل کنید. Delphi2Cpp نرم افزاری جامع و بسیار قابل اعتماد است که برای کمک به کاربران در تبدیل کد منبع دلفی به C + + طراحی شده است.

راهنمای نصب : 

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج صفر تا صد آموزش بین المللی لینوکس
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. طراحی سایت
    10 مرداد 1394

    برنامه ها خاص و جالبه

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.