پروژه شبیه ساز بازی گوی و میدان تلوزیون

با سلام. در این مطلب سورس شبیه ساز بازی گوی و میدان تلوزیون به زبان سی شارپ را جهت دانلود قرار داده ایم. برای اولین بار است که این سورس در اینترنت منتشر میشود و میتوانید کاملا رایگان از سایت سورس باران دانلود نمایید. حتما روال بازی هایی مانند گوی میدان که در تلوزیون برگزار میشوند را میدانید. در این مسابقات شرکت کننده وارد مسابقه میشود، یک سری بازی ها در مسابقه وجود دارد که کاربر با انتخاب هر گزینه به طور تصادفی وارد یکی از بازی ها میشود. پس از انجام آن بازی در صورتی که شرکت کننده از آن بازی امتیازی کسب کند ، به امتیاز کلی او افزوده میشود و نهایتا پس از انجام چند بازی و به اتمام رسیدن محدودیت زمانی یا محدودیت تعداد بازی ، شرکت کننده وارد مرحله فینال میشود و بر حسب امتیازی که کسب کرده ، تعدادی انتخاب به او داده میشود. همچنین توضیحات بیشتر و عکس هایی از محیط پروژه شبیه ساز بازی گوی و میدان تلوزیون به زبان سی شارپ در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود سورس شبیه ساز بازی گوی و میدان تلوزیون به زبان سی شارپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای مثال در مرحله فینال ۱۶ جعبه جایزه وجود دارد (که مسلما جایزه ها بطور تصادفی چیده میشوند) و کاربر اگر مثلا ۳ انتخاب بدست آورده باشد ، میتواند ۳ تا از این جعبه ها را انتخاب کند و جایزه آن ها را بگیرد. برای اولین بار دست به طراحی اینچنین نرم افزاری زدیم و اکنون سورس آن را در اختیار شما قرار دادیم. میتوانید در زیر تصاویری از محیط بازی و توضیحات آن را مشاهده کنید :

فرم اصلی بازی

سورس شبیه ساز بازی گوی و میدان

همانطور که می بینید ۱۰ مانیتور در صفحه اصلی قرار داده شده که بازی ها بطور تصادفی در این مانیتور ها قرار میگیرند و با کلیک روی هر مانیتور بازی مربوط به آن نمایش داده میشود و درصورت برنده شدن در آن بازی ، امتیاز آن به امتیاز کلی شما افزوده میشود. بازی های مختلف و متنوع و جذابی برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است که هرکدام به تنهایی میتواند یک پروژه حرفه ای باشد.

 

سورس بازی هایی که در این مجموعه قرار دارد :

سورس بازی و ریاضی با سی شارپ (تکمیل کردن خانه های خالی)

سورس بازی جفت کردن اعداد با سی شارپ (باید اعداد مشابه را دو به دو پیدا کنید)

سورس بازی گرفتن توپ بازیگوش با سی شارپ

سورس بازی حافظه با سی شارپ (باید الگوی نمایش رنگ ها را به خاطر بسپارید و آن را تکرار کنید)

سورس بازی حدس عدد با سی شارپ (کامپیوتر یک عدد تصادفی بین ۱ تا ۱۰۰ انتخاب میکند و شما با ۶ بار حدس زدن و با راهنمایی های کامپیوتر باید آن عدد را پیدا کنید)

سورس بازی شمارش توپ با سی شارپ

سورس بازی سنگ کاغذ قیچی با سی شارپ

سورس بازی فکر و بکر با سی شارپ

 

 

نقطه قوت این مجموعه این است که در همه قسمت های نرم افزار و همه بازی ها الگوریتم تصادفی بودن پیاده شده است تا از جذابیت بازی کاسته نشود. در زیر تصاویری از محیط برخی بازی ها را می بینید:

بازی شمارش توپ

سورس بازی شمارش توپ

بازی گل با پوچ

سورس بازی گل با پوچ

بازی ریاضی

سورس بازی ریاضی

بازی حدس عدد

سورس بازی حدس عدد

بازی حافظه

سورس بازی حافظه

فینال

سورس بازی

نکته : کاربران عزیز سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران توجه کنید حتما محتویات پوشه فونت را که در کنار سورس قرار دارد را در پوشه فونت ویندوز خود کپی کنید

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

بزرگترین پک آموزشی طراحی وب و تمام زبان های برنامه نویسی
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.