فیلم آموزشی جاوا اسکریپت به زبان فارسی جلسه ششم

فیلم آموزشی جاوا اسکریپت به زبان فارسی جلسه ششم

در این مطلب قصد داریم فیلم آموزشی جاوا اسکریپت به زبان فارسی جلسه ششم را از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران جهت دانلود قرار دهیم. جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی می باشد که درون کدهای HTML قرار می گیرد و بر روی مرورگر بازدید کننده اجرا می شود. جاوا اسکریپت توانایی تغییر در محتویات المانهای نمایش داده شده را بر روی مرورگر فرد بازدید کننده دارد بطوریکه امکان پویا سازی یا دینامیک شدن صفحات بوجود می آید. همونطور که شاهد هستید قرار بود بدلیل استقبال کاربران یک دوره کامل طراحی سایت به صورت گام به گام و از مقدماتی تا پیشرفته ارائه بدیم که تقریبا شامل تمام زبان های برنامه نویسی تحت وب از جمله PHP، Jquery، javascript، CSS، Html خواهد بود. که تا به اینجای کار Html به پایان رسیده و در حال حاضر CSS و JavaScript در حال برگزاری می باشند. که هر آموزش رو میتونید با مراجعه به منوی سمت راست سایت یعنی قسمت دسته ها و سپس بخش فیلم آموزشی و انتخاب اسم اون زبان پیدا کنید.  این آموزش جاوا اسکریپت هم توسط مهندس رحمانی تدریس شده که لیست مباحث تدریس شده این جلسه عبارتند از :

– مرور جلسه گذشته

– آموزش کار با حلقه while در جاوا اسکریپت

– آموزش کار با حلقه do while در جاوا اسکریپت

– آموزش کار با حلقه for در جاوا اسکریپت

 

جهت دانلود فیلم آموزشی جاوا اسکریپت به زبان فارسی جلسه ششم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

index فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی دانلود با لینک مستقیم/ حجم 44 مگابایت

pass فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی پسورد : www.sourcebaran.com

site فیلم آموزش پیشرفته هک اخلاقی به زبان اصلی منبع : سورس باران دات کام

5/5 - (1 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

بزرگترین وحرفه ای ترین پکیج آموزشی شبکه و مجازی سازی
  • انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. ستاره
    19 فروردین 1397

    سلام.آقای رحمانی خیلی ممنونم که آموزش رو به صورت رایگان در اختیار دانشجویانی مثل من قرار میدید.و در مورد آموزش ها هم باید بگم ک مطالب عالی و پربار هستن ومن خیلی چیزها رو از شما یاد گرفتم.دعای خیر ما همراه شما.

  2. محمد رحمانی
    25 اسفند 1394

    سلام دوست عزیز.
    ببینید دوست عزیز برای ساخت یک چت روم با فروشگاه قابل فروش به شیوه درست باید مقدمات رو یاد بگیرید و از نظر من هنوز آموزش های مقدماتی به اندازه کافی منتشر نشده که بخواهید از این کارها انجام دهید. هر وقت به اندازه ایی آموزش ها منتشر شد که اطلاعات لازم برای یک آموزش پروژه محور را داشته باشید ، حتما آموزش های پروژه محور هم منتشر خواهند شد.

  3. باسلام وخسته نباشید به اقای محمد رحمانی عزیزبنده نمیدونم چرا تواموزش برنامه نویس html,css,java,php جداگانه اموزش داده میشه واینکه چرا توکارعملی مثلا توی کاراسکریپت یه چت روم یا اسکریپت یه جامعه مجازی یا اسکریپت فروشگاه اموزش رو به صورت مکمل نمیدید من Html ,css رو خوب یادگرفتم وباتگاش اشنایی دارم ولی نحوه چین دمان عکس ها ومتن ها درداخل صفحه رو نمیدونم وهمچنین اینکه خیلی قشنگ میشد اگرمثلا شما این اسکریپت چت رومارو فولدرهای که ایجاد کرده رو توضیح میدادید ونحوه اتصالشون کارکردشون وچگونگی ویرایش که هم جاواهم html,css,php داره سپاسگزارمیشم اگراینجوری یه اموزش بزارید وتوضیح بدید چون به صورت تیکه اموزش دادن ومکمل نشون ندادن ادم گیج میشه تااینکه نحوه کارایش ون رو توکارببین ممنونم

  4. با تشکر از زحمات شما

  5. حسین
    28 اردیبهشت 1394

    سلام دوست عزیز محمد رحمانی از زحماتت تشکر می کنم
    اگه لطف کنی که فایل های اموزشی در فاصله ی کمتر در سایت قرار بدی ممنون میشم
    باتشکر!!!!!!

  6. صمد
    23 اردیبهشت 1394

    سلام
    خدا قوت
    آموزش ها عالیه
    یه دنیا تشکر

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.