مجموعه بهترین افزونه های مطالب مرتبط وردپرس

مجموعه بهترین افزونه های مطالب مرتبط وردپرس

سلام دوستان، توی این مطلب مجموعه بهترین افزونه های مطالب مرتبط وردپرس رو براتون جهت دانلود قرار دادیم. معمولا پیش میاد در بعضی از مواقع بازدیدکنندگان سایت شما سریعا پس از دیدن یک صفحه مورد نظر خود ، وب سایت شما را ترک کرده و سایر مطالب شما را مشاهده نمی کنند. افزایش تعداد بازدید صفحات و همچنین بالابردن مدت زمان آنلاین بودن کاربر در وب سایت شما یکی از مسائل مهم یک وب مستر می باشد راه های ساده ای برای افزایش مدت زمان و و بالا بردن تعداد کاربران آنلاین وجود داره که یکی از اونها مطالب مرتبط هست.

برای اضافه کردن مطالب مرتبط در وردپرس افزونه های زیادی هست که توی این مطلب مجموعه بهترین افزونه های مطالب مرتبط وردپرس به اشتراک گذاشته شده و راجب به اونا بحث و گفتگو شده که بهتر بتونید افزونه دلخواه خودتون رو انتخاب نمایید.

۱- افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin برای وردپرس

1

افزونه Yet Another Related Posts Plugin یا به صورت مخفف YARPP یکی از بهترین افزونه ها برای نمایش مطالب مرتبط می باشد . این افزونه تا کنون بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده است . YARPP از دو حالت برای نمایش مطالب مرتبط بهره می برد ، یکی به صورت متنی و دیگری به صورت نمایش تصویر بندانگشتی .

مزایای افزونه YARPP :

YARPP از یک الگوریتم داخلی برای پیدا کردن مطالب مرتبط استفاده می کند . از دیگر قابلیت های این افزونه کاربری می توان به سیستم قالب قدرتمند ، امکان نمایش مطالب به صورت متنی یا تصویری ، پشتیبانی از پست های سفارشی و نمایش مطالب مرتبط در فید RSS اشاره نمود .

معایب افزونه YARPP :

اگر وب سایت شما یک وب سایت بزرگ با مطالب زیاد است ، نسخه رایگان این افزونه برای شما مناسب نیست و فشار زیادی به سرور شما وارد می کند . هم چنین افزونه Yet Another Related Posts Plugin با سایت های چند زبانه که از افزونه WPML استفاده می کنند ، هماهنگ نیست .

۲- افزونه مطالب مرتبط  Contextual Related Posts برای وردپرس

2

Contextual Related Posts نام یک افزونه دیگر برای نمایش مطالب مرتبط است . این افزونه برای افزایش دقت در پیدا کردن مطالب مرتبط از محتوای پست ها استفاده می کند . این افزونه نیز مطالب مرتبط را به دو صورت متنی و یا تصویری نمایش می دهد .

نقاط قوت افزونه Contextual Related Posts :

برای نمایش مطالب مرتبط به صورت متنی (فقط عنوان مطالب) این افزونه یک گزینه مناسب است چرا که این کار بدون نیاز به تنظیمات خاصی انجام می شود . در حالت تصویری (نمایش تصویر بندانگشتی مطلب مرتبط) نیز در صورتی که مطلب مرتبط دارای تصویر شاخص نباشد به صورت خودکار از تصاویر درون مطلب استفاده می کند .

نقاط ضعف افزونه Contextual Related Posts :

این افزونه بدون هیچ قالبی برای نمایش مطالب مرتبط به صورت تصویری ارائه شده است . در هنگام نمایش تصاویر بندانگشتی ، تصاویر را به صورت لیست نشانه دار (bulleted list) نمایش می دهد . البته کاربر می تواند با استفاده از CSS استایل دلخواه را به تصاویر داده و آن را مطابق با نیاز خود ویرایش کند که البته این کار ممکن است برای کاربران مبتدی سخت باشد .

مانند افزونه YARPP این افزونه نیز در سایت های بزرگ دچار فشار زیادی را روی سرور وارد می کند . بعضی از سرویس های هاستینگ این افزونه را در لیست سیاه خود قرار داده اند !

۳- افزونه مطالب مرتبط  Related Posts for WordrPress برای وردپرس

3

اگر به دنبال یک افزونه سبک برای نمایش مطالب مرتبط هستید ، افزونه Related Posts for WordrPress یک گزینه مناسب برای این کار محسوب مب شود . در واقع این افزونه جایگزینی سبک و سریع برای افزونه های قدرتمند می باشد . این افزونه کلیه کارهای سنگین و محاسباتی خود را درون بخش ادمین انجام داده و با استفاده از کش مطالب مرتبط را نمایش می دهد .

نقاط قوت :

افزونه Related Posts for WordrPress بیشتر روی کارآیی و سرعت تمرکز دارد ، بنابراین این افزونه از سایر افزونه های سریع تر بوده و سرعت سایت شما را کاهش نمی دهد . همچنین این افزونه از دو حالت نمایش متنی و تصویری پشتیبانی می کند . این افزونه با دارا بودن ابزارک و کد کوتاه به شما این امکان را می دهد که مطالب مرتبط را در جای دلخواه خود نمایش دهید .

نقاط ضعف :

اگر از سایر افزونه ها برای نمایش مطالب مرتبط استفاده کرده اید احتمالا در این افزونه برخی کم و کاستی ها را مشاهده می کنید !

۴- افزونه مطالب مرتبط Yuzo Related Posts برای وردپرس

4

Yuzo Related Posts یک افزونه رایگان دیگر برای نمایش مطالب مرتبط است . این افزونه با داشتن تنظیمات و قابلیت های زیاد نیاز شما را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد . امکان نمایش مطالب مرتبط به صورت تصویر شاخص ، تصویر شاخص به صورت عمودی ، سیستم کش داخلی ، نمایش به صورت لیست و … از جکله قابلیت های این افزونه می باشند .

نقاط قوت :

این افزونه را با چند کلیک می توان تنظیم کرد و از آن استفاده نمود . کاربران می توانند استایل مطالب مرتبط را تنها با کلیک روی آن تغییر دهند . سیستم کش داخلی افزونه نیز عملکرد بهتری نسبت به افزونه های YARPP و Contextual Related Posts دارد . همچنین این افزونه دارای یک ابزارک اختصاصی با تنظیمات فراوان بوده که قابلیت شخصی سازی فراوانی دارد .

نقاط ضعف :

مسلما با ارائه قابلیت های زیاد نمی توان خیلی روی سرعت بالای آن حساب باز کرد ، اگر چه این افزونه سریع است ولی سبک نیست .

۵- افزونه مطالب مرتبط Inline Related Posts برای وردپرس

5

افزونه Inline Related Posts نسبت به سایر افزونه های این لیست تفاوت هایی دارد ، از جمله این که به جای نمایش مطالب مرتبط زیر پست ، این افزونه آن ها را بین مطلب نمایش می دهد . این طرز نمایش مطالب مرتبط در سایت های خبری و وبلاگ ها طرفداران زیادی دارد .

نقاط قوت :

نمایش مطالب مرتبط هنگامی که کاربر بیشترین تعامل را با مطلب دارد ، احتمال بیشتری برای کلیک شدن ارائه می دهد . این افزونه تنظیمات ساده ای دارد و به شما امکان می دهد که مشخص کنید کجای پست مطالب مرتبط نمایش داده شوند .

نقاط ضعف :

اگر می خواهید مطالب مرتبط را انتهای پست ها هم نمایش دهید نیاز دارید که از یک افزونه دیگر استفاده کنید ، استفاده همزمان از دو افزونه برای نمایش مطالب مرتبط فشار زیادی را روی سرور شما وارد می کند .

راهنمایی اضافی :

احتمالا متوجه شدید که در چند جای مختلف تاثیر استفاده از مطالب مرتبط را روی سرور به شما یاد آوری کردم ، پس امکان دارد که برخی از این افزونه ها روی سرورهای اشتراکی کار نکنند .

در این حالت می توانید از افزونه Manual Related Posts استفاده کنید . این افزونه به شما امکان می دهد که مطالب مرتبط را به صورت دستی انتخاب کنید . ارتباط بین لینک ها در این افزونه دو طرفه است . به این معنا که اگر یک مطلب قدیمی را به عنوان مطلب مرتبط یک پست جدید انتخاب کنید ، مطلب قدیمی نیز مطلب جدید را به عنوان پست مرتبط نمایش می دهد .

لطفا دیگر افزونه های مفید و کاربردی وردپرس رو در این لینک مشاهده نمایید.

همچنین میتونید همه افزونه ها رو از باکس دانلود بصورت یکجا دانلود نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج جامع و پروژه محور ASP.NET MVC + طراحی فروشگاه اینترنتی فروش فایل
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.