untitled-1-2

برای داشتن یک وب سایت خوب باید در مرحله اول شرکت طراحی سایت خوبی را بیابید ولی چگونه ؟! در میان این همه شرکت های بزرگ و کوچک چطور می توانیم بهترین را انتخاب کنیم ؟

طراحی سایت در میان شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی دارد از 500 هزار تومان تا 5،6 میلیون متغیر است . هر کدام از این شرکت ها خود را بهترین معرفی می کنند و همه آنها مدعی ارائه بهترین وب سایت هستند در این میان باید بررسی کنیم که کدام بهتر است .

 

برای رسیدن به پاسخ درست این سوال ،در این جا پارامترهای مهمی را بیان میکنیم که با توجه به آن ها می توانید بهترین را بیابید .

1-وب سایت آن شرکت ،وب سایت خوب و مطرحی باشد .کسی که ادعا می کند وب سایت خوبی طراحی می کند باید خودش وب سایت خوب ومطرحی داشته باشد و اطلاعات کاملی را به ما بدهد.وب سایت خودش در صفحات اول گوگل دیده شود و همچنین برای وب سایت شرکت خودش بهینه سازی صفحات وب سایت را انجام داده باشد.

 

2-دیدن نمونه کارهای شرکتی که انتخاب کردید خیلی مهم است ،شرکتی که می خواهد کار طراحی سایت انجام دهد باید سابقه حداقل چند سال را در حوضه طراحی سایت داشته باشد تا بتواند از تجربیات کسب کرده استفاده کند و وب سایت خوبی را برای شما طراحی کند چرا که شرکتی که سابقه کار طراحی سایت ندارد روی وب سایت شما کار طراحی را تست می کند. و در این جا سوالی که پیش می آید این است که از کجا باید این اطلاعات را در مورد شرکت بدست آوریم ؟

در پاسخ به این سوال می گوییم ،باید نمونه کارهای اورا ببینید و این که این شرکت باید حداقل 50 تا 100 وب سایت در نمونه کارهایش باشد و همچنین می توانید با ارتباط با مشتریان قبلی این شرکت از رضایت آنها از وب سایت طراحی شده توسط این شرکت مطلع شوید و ببینید آیا توانسته خدمات خوبی به آن ها ارائه دهد ؟آیا از پشتیبانی وب سایت شان رای هستند یا نه ؟و….

 

3-شرکتی که قرار است کار طراحی سایت شما را انجام دهد بهتر است با فرآیند سئو آشنا باشد و اصول سئو را بداند و برای وب سایت شما اعمال کند چرا که در آینده وب سایت بدون سئو هیچ ارزشی ندارد . شرکت طراحی سایت خوب باید اصول بازاریابی اینترنتی و اصول سئو و بهینه سازی سایت را بداند.

سئو سایت های مشتریان قبلی را بررسی کنید و ببینید در مورد بازاریابی اینترنتی موفق بوده یا نه ؟

 

4-نسبت خدمات ارائه دهنده به هزینه را با سایر شرکت های طراحی سایت مقایسه کنید .

 

untitled-1-2

 

شرکت طراحی سایت اصفهان

شرکت های مختلفی در زمینه طراحی سایت در اصفهان فعال هستند که بسیاری از آن ها شرکت های معتبر و خوبی هستند .شرکت عصر آسیا که  به عنوان یک شرکت طراحی سایت در اصفهان فعالیت می کند بیش از 8 سال است که در اصفهان کار طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

شرکت عصر آسیا علاوه بر اصفهان، کار طراحی سایت در قزوین، قم ،شیراز ، شهرهای شمالی و بسیاری دیگر از شهرهای ایران انجام می دهد .

از آنجائیکه شرکت ما به صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت نیازمندی و طراحی سایت املاک فعالیت می کند هزینه طراحی این نوع وب سایت و پشتیبانی آن ها به گونه ای برای شما تعیین می گردد که بسیار مقرون به صرفه می باشد.تعدای از نمونه کارهای سایت املاک و نیازمندی را می توانید در سایت ما ببینید.

خصوصیت یک وب سایت خوب

یک سایت خوب خصوصیات زیادی دارد ولی از مهم ترین ویژگی ها ، این است که سایت به کاربر نشان داده شود و بهترین راه آن نشان دادن وب سایت در موتور های جستجو می باشد که با بهینه سازی سایت توسط شرکتی که در سئو سایت تخصص دارد امکان پذیر است .

شرکت ما به طور تخصصی کار سئو سایت در اصفهان را انجام می دهد .

بعد از یافتن یک شرکت طراحی سایت خوب ،حالا دیگر شما یک وب سایت خوب دارید که باید آن را به مخاطبین خود نشان دهید . اکثر کاربران اینترنتی از سایتهای جستجو مانند گوگل جهت پیدا کردن مقصود خود در اینترنت استفاده میکنند.نکته جالب تر اینکه 85 درصد بازدیدکنندگان یک وب سایت را موتورهای جستجو باعث میشوند.روزانه بالغ بر 4 میلیارد جستجو فقط در سایت گوگل انجام میشود.در این صورت بهترین راه نشان دادن سایت به کاربران موتور های جستجو است.

امروزه روش های قرار گرفتن در رتبه های اول موتورهای جستجو به یک علم تبدیل شده است در حالیکه اکثر افراد یا از کلیات این موضوع بیخبرند و یا اینکه آن را جزئی از طراحی سایت میدانند.کسب رتبه بالا در موتور های جستجو تنها با بهینه سازی و سئو سایت امکان پذیر است .

بهینه سازی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که اگر یک رتبه خوب کسب کنید ، وب سایت شما با سرچ کلمات مرتبط در صفحه اول گوگل مشاهده می شود و باعث رونق کسب و کارتان می شود.شرکت عصر آسیا با آنالیز کامل رقبای شما و میزان درخواست مشترکین در هر موضوعی میتواند یک برنامه منظم و مدون جهت بهبود رتبه سایت شما در اینترنت ارائه کند.

 

به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج آموزش طراحی وب سایت مدرسه با PHP و MySql
  • انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.