دانلود کامپوننت Entrian Source Search 2023 - جهت جستجو در میان کدها

دانلود کامپوننت Entrian Source Search 2023 – جهت جستجو در میان کدها

در این مطلب دانلود کامپوننت Entrian Source Search 2023 – جهت جستجو در میان کدها + کرک رو برای شما عزیزان قرار دادیم.

 

دانلود کامپوننت Entrian Source Search 2023 – جهت جستجو در میان کدها

Entrian Source Search یک انجین جست و جوی متنی برای source code های شماست و به شما این امکان را می دهد که با سرعت بالایی بتوانید کلمات، عبارت ها، توابع، متغیرها، API، کد ارورها و یا هرچیز دیگری را با زدن یک کلید در میان سورس کدهای خودتان جست و جو کنید. این ابزار قدرتمند یک full-text index از فایل های شما تهیه می کند و می تواند به صورت آنی در میان آن ها جست و جو را انجام دهد. نتایج جست و جو به صورت syntax colored در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این ابزار علاوه بر کدهای شما همه چیز را index می کند و شامل جست و جوی قدرتمند Fuzzy و Loose نیز می شود. اگر به دنبال ابزاری سبک و در عین حال قدرتمند برای جست و جو در میان کدها هستید این انجین قدرتمند با امکانات و قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می دهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف می سازد.

Entrian Source Search علاوه بر کدها می تواند کامنت ها، string ها، resource ها، مستندات، یادداشت ها، ChangeLog ها و بسیاری از موارد دیگر را جست و جو کند. این ابزار بسیار فراتر از یک ابزار refactoring ساده عمل می کند و اطلاعات مهمی را در بخش هایی غیر از فایل های سورس شما می یابد. این نرم افزار قدرتمند با index کردن تمام فایل های شما می تواند با سرعتی فوق العاده جست و جوها را انجام دهد. بیشتر جست و جوها در واقع به صورت آنی انجام می شوند و حتی جست و جوهایی که میلیون ها نتیجه را دارند نیز تنها یک تا دو ثانیه زمان می برند. نتایج جست و جوها به صورت هایلایت شده در اختیارتان قرار می گیرد.

Entrian Source Search همچنین قابلیت تکمیل خودکار یا auto complete را نیز در اختیارتان قرار می دهد که علاوه بر سرعت بخشیدن به فرآیند جست و جو می تواند پیش از تایپ نیز به برخی از سوالات شما پاسخ دهد. این ابزار همچنین integration بی نظیری با Visual Studio دارد و می توانید در این نرم افزار نیز از آن استفاده کنید. در ادامه لینک دانلود Entrian Source Search به همراه کرک آن ارائه شده است که می توانید آن را دریافت کنید.

ویژگی های کامپوننت Entrian Source Search

  • جست و جوی سریع در میان source code های شما
  • جست و جوی کامنت ها، function ها، variable ها و غیره
  • تهیه full-text index از تمام فایل ها و جست و جوی پرسرعت
  • نمایش نتایج به صورت آنی
  • ارائه نتایج جست و جو به صورت syntax highlighted
  • قابلیت auto complete
  • هماهنگی کامل با Visual Studio
  • و بسیاری موارد دیگر.

 

قابل اجرا در ورژن هایی زیر :

Visual Studio 2005, Visual Studio 2008, Visual Studio 2010, Visual Studio 2012, Visual Studio 2013, Visual Studio 2015, Visual Studio 2017, Visual Studio 2019, and Visual Studio 2022 (any edition except Visual Studio Express). Supports all Windows verions that Visual Studio supports.

لینک منبع

5/5 - (2 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

آموزش پروژه محور طراحی سایت با پایتون و جنگو مختص بازار کار
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.