دانلود کامپوننت Syncfusion Essential Studio Enterprise 2022 Vol 3 v20.3.0.56

دانلود کامپوننت Syncfusion Essential Studio Enterprise 2022 Vol 3 v20.3.0.56

دانلود کامپوننت Syncfusion Essential Studio Enterprise 2022 Vol 3 v20.3.0.56 + کد فعالسازی به صورت کاملا رایگان از وب سایت سورس باران. کامپوننت‌ های برنامه نویسی شرکت Syncfusion یکی دیگر از برترین مجموعه‌ های ارائه‌ شده برای طراحی و بهینه‌سازی رابط‌ های کاربری پیشرفته و ایجاد امکانات گوناگون نرم‌ افزار ها در محیط‌ های توسعه‌ مختلف بر مبنای چارچوب دات‌ نت می‌باشد. این مجموعه با بیش از 500 ابزار مختلف امکان ایجاد قابلیت‌ های پیچیده و متفاوت در برنامه‌ ها را فراهم می‌کند؛ گزارش‌ گیری با جزئیات کامل و نمایش جذاب و گرافیکی، طراحی واسط‌ های کاربری گیرا با منو های متفاوت، طراحی انواع دیاگرام‌ ها و نمودار های منحصر به فرد تنها بخشی از قابلیت‌ های مجموعه‌ Syncfusion Essential Studio می‌باشد.

 

کامپوننت Syncfusion Essential Studio Enterprise 2022 Vol 3 v20.3.0.56

Syncfusion Essential Studio به گسترده ترین و مهم ترین بسته فرم های وب، کامپوننت های ASP.NET برای روند توسعه تجارت تبدیل شده است. عمده ترین ویژگی ابزارها پیچیدگی آن ها می باشد، به عنوان مثال شبکه داده پلاس Gantt و Spreadsheet Pivot Grids و …

در استودیوی مهم می توان دریافت که یک بسته نرم افزاری وجود دارد که گزینه ابتکاری را در اختیار کاربر قرار می دهد. عمدتا شامل بیش از 1600 قسمت و فریم ورک مانند Win Form، WPF، ASP.NET، بلیزر، JavaScript، Vue، Angular، React و غیره است که می تواند کار برنامه نویس را بسیار آسان و راحت کند.

 

قابلیت های کامپوننت Syncfusion Essential Studio

Web

 Blazer یک همگام سازی است که بسیار معاصر می باشد و دارای بخش های مختلف کتابخانه برای تولید مجموعه وب یا حتی نرم افزار سرور است. کتابخانه Blazor از ground ساخته شده تا یک همگام سازی سبک، مدولار و به عنوان یک زیبایی لمسی دوستانه باشد.

 همگام سازی ASP.NET یک مجموعه ابزار تفسیری معاصر است که برای روند استفاده توسط کاربر ساخته شده و بسیار دوستانه و مدولار است. این یک سبک است و می تواند در فریم ورک های مختلف مانند واکنش، جاوا اسکریپت و همچنین Angular در دسترس باشد.

 ASP.NET Web Formsبه عنوان یک استودیوی حیاتی توصیف می شود و یک جفت سرور برای کنترل JavaScript است که به کاربر اجازه می دهد تا با کمک طراح کدی که پشت سند می باشد، کنترل های جاوا اسکریپت Studios HTML5 را ایجاد کند. این یک فرایند بسیار مدیریتی است که در موارد خاص بسته بندی جدید و همچنین طراحی خدمات انجام می شود.

 JavaScript یک کتابخانه کنترلی UI است که ایجاد و ساخته شده تا یک سبک کاربرپسند و همچنین ابزاری پاسخگو برای کاربران باشد. در قسمت حروف چینی تشکیل شده و به هیچ وجه وابستگی ندارد. قبلا شامل پشتیبانی تلفنی برای فریم های  angular، واکنش، Vue و غیره بود.

Desktop

 Win Formsبه عنوان یک استودیوی بسیار ضروری برای فرم های ویندوز شناخته شده و این مجموعه ای جامع از بیش از+ 100 فرم اساسی ویندوز و همچنین شبکه ها به همراه نمودارها، ابزارهایی برای روند ساخت یک برنامه تجاری امن آنلاین است و می توانند سریع تر روند کار فرم های ویندوز همگام سازی را کنترل کنند، همچنین به خوبی دوستانه، موضوعات عالی، محلی سازی و همچنین قابلیت را ایجاد کنند.

WPF  یک استودیوی ضروری است که دارای انتخاب گسترده ای از WPF مهم بیش از 90+ است و دارای کنترل هایی مانند شبکه داده، همچنین یک نمودار، نمایشگر PDF برای روند ساخت برنامه ها به روشی سریع تر است.

UWP  یک گروه متشکل از بیش از+ 35 عنصر درجه UWP برای روند ساخت فروشگاه های نرم افزار ویندوز دارد. این شامل تمام کنترل های رابط کاربر است که به طور عمده برای روند ساخت و ساز خط مشاغل، نمودارها، شبکه ها، برنامه ریزها و غیره مورد نیاز است.

File Formats

در Excel، XIsIO  حیاتی یک کتابخانه دوره ای بومی است که می تواند توسط کاربر برای تولید و همچنین تغییر دادن اسناد Microsoft Excel با استفاده از کدهایی مانند  C #، VB.NET و در نهایت C++ استفاده شود. این یک عنصر غیر UI است که یک  مدل را ارائه می دهد که قادر به دستکاری و ساعت ها و همچنین دسترسی به آن ها است.

PDF  دارای یک ویژگی به نام PDF حیاتی است و دوره کتابخانه آن اداره می شود. این کتابخانه را می توان در فرم های Microsoft Windows و همچنین فرم هایی مانند WPF، ASP.NET، Web Forms، ASP.NET MVC، بلیزر، برنامه های flutter و در آخر سیستم عامل های یکپارچه که هیچ وابستگی با Adobe Acrobat ندارند استفاده کرد. پس از معرفی PDF، نسخه PDF 1.7 همراه با مشخصات اخیر PDF 2.0 ارائه شد.

 Word کتابخانه بومی است اما در این جا این کلمه عناصر UI و سابقه کامل را ارائه نمی دهد. در این حالت، نمونه نسخه بسیار شبیه کتابخانه های Microsoft Office COM برای تکرار استفاده از ضبط به عنوان دستکاری ضروری است. از ابتدا در سیستم عامل C #ایجاد و ساخته شده و به کاربر برای نصب Microsoft Word در سیستم نیازی ندارد و می تواند از word97 برای فایل های سال 2003 پشتیبانی کند.

 PowerPoint یک کتابخانه بومی NET. است که به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از برنامه های C #،VB.NET و همچنین کد مدیریت شده C++ فایل های  PowerPointرا ایجاد، خوانده و همچنین بنویسد. در این حالت، کتابخانه می تواند توسط  کاربر در فرم ویندوز، WPF، UWP  و در آخر سیستم عامل Xamarin استفاده شود.

دانلود Syncfusion Essential Studio Setup v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for ASP.NET Core v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for ASP.NET MVC v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for ASP.NET Web Forms v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for .NET MAUI v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for Blazor v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for Flutter v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for JavaScript (Angular-Vue-React) v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for JSP v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for PHP v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for UWP v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for WinForms v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for WinUI v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for WPF v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for Xamarin v20.3.0.56 دانلود Essential Studio WebKit HTML Converter v20.3.0.56 دانلود Essential Studio for File Formats v20.3.0.56 دانلود Source Code addon v20.3.0.56 دانلود Syncfusion Essential Studio Enterprise v20.3.0.56 Keys

 

آموزش نصب کامپوننت Syncfusion Essential Studio Enterprise 2022

از سریال‌ های موجود در فایل متنی برای رجیستر استفاده کنید.

رجیستر این برنامه در دو مرحله انجام میشود:

  1. Unlock Code: هنگام نصب برنامه
  2. License Key: هنگام استفاده از برنامه (ران تایم)

آنلاک کد های ارائه شده بدون مشکل در تمامی کامپوننتها قابل اسنتفاده هستند اما کلید های لایسنس در برخی کامپوننتها ممکن است با پیغام invalid روبرو شوند (نمونه تست شده: JavaScript (Angular-Vue-React) نسخه 2022. JS در نسخه های پیش از 2022 به لایسنس احتیاج ندارد).

وب سایت سازنده

5/5 - (2 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج اختصاصی سی شارپ 2015، SQL Server و Asp.Net به زبان فارسی
  • انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.