دانلود رایگان Telerik Ultimate Collection 2020 R1 - کامپوننت های شرکت Telerik

دانلود رایگان Telerik Ultimate Collection 2020 R1 – کامپوننت های شرکت Telerik

در خدمت شما کاربران عزیز هستیم با دانلود رایگان Telerik Ultimate Collection 2020 R1 – کامپوننت های شرکت Telerik از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران. کامپپوننت‌ های Telerik شناخته‌شده‌ ترین و محبوبترین مجموعه برای برنامه‌ نویسان دات‌ نت می‌باشد که با استفاده از این مجموعه‌ی بسیار متنوع و کاربردی، از طراحی انواع واسط‌ های کاربری تا گزارش‌گیری پیشرفته و حرفه‌ای برای سیستم‌عامل‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف امکان‌پذیر خواهد بود. مجموعه‌ کامل کامپوننت‌ های دات‌نت این شرکت با عنوان Telerik DevCraft شناخته می‌شود و کامپوننت‌های مربوط به HTML5 با نام Kendo UI عرضه می‌شوند؛ همچنین Telerik Platform عنوان کلی کامپوننت‌های مربوط به ابزارهای موبایل می‌باشد. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب…

دانلود رایگان Telerik Ultimate Collection 2020 R1 – کامپوننت های شرکت Telerik

بدون نیاز به دانلود، نصب و یا پیکربندی محیطی برای توسعه اپلیکیشن های موبایل برروی سیستم های PC، Max، ویا لینوکس ایجاد کنید و سپس آن را با ابزارها و سرویس های موجود خود ادغام کنید. با به کارگیری تکنولوژی های وب آشنا (HTML5، CSS و JavaScript) و به کمک IDE مبتنی بر وب ما ویا هر IDE دلخواه، موبایل اپلیکیشن های هیبرید ویا بومی ایجاد کنید. با اسکن یک QR code بلافاصله عملکرد اپلیکیشن ایجاد شده را برروی دستگاه موبایل خود تست کنید. ویا از شبیه سازهای توکار ما برای گوشی های iOS، Android و Windows استفاده کنید.

ایده های خود را تجسم کنید.

با استفاده از کتابخانه اشکال drag and drop، نمونه های تعاملی برای اپلیکیشن های موبایل ایجاد کنید. برای دریافت فیدبک، نمونه ها را برای افراد تیم ارسال کنید ویا به عنوان پایه پروژه خود آنها را به HTML اکسپورت کنید.

به دلخواه در IDE خود ویا IDE ما کدنویسی کنید. 

Code editor دلخواه خود را به یک محیط توسعه اپلیکیشن موبایل تبدیل کنید. داخل web browser خود، desktop client ما، ویژوال استودیو، ویا Sublime Text کدنویسی کنید ویا از command-line interface (CLI) برای ادغام با فرآیند ساخت فعلی خود استفاده کنید.

ایجاد ارتباط بین اپلیکیشن و داده ها

با ارائه خدمات ابری درخواستی نظیر data services، push notifications، email services، SMS، و سایر موبایل اپلیکیشن خود را قدرتمندتر کنید. ویا به دیتابیس های موجود نظیر MySQL، MS-SQL، Oracle و PostgreSQL متصل شوید.

یافت باگ ها قبل از کاربران

با استفاده از ویژگی تست اتوماتیک پیوسته مشکلات مربوط به اپلیکیشن خود را برروی گوشی های iOS، Android و Windows چک و کنترل کنید. تست های خود را با JavaScript بنویسید و آنها را در پلتفرم های متعدد اجرا کنید.

انتشار اپلیکیشن در اپ استورهای عمومی و خصوصی 

موبایل اپلیکیشن خود را در اپ استورهای عمومی از جمله Apple AppStore، Google Play، و Windows Phone store توزیع کنید. و یا گزینه private app distribution را برای دسترسی کاربران از اپ استور اختصاصی خود انتخاب کنید.

کنترل دسترسی به اپلیکیشن

امنیت اپلیکیشن خود را با ایجاد role ها و permission ها حفظ کنید، سپس با ارسال آپدیت ها به کاربران از اجرای آخرین نسخه اپلیکیشن برروی تمام دستگاهها اطمینان حاصل کنید.

میزان فعالیت کاربران را اندازه گیری کنید.

از طریق آنالیزهای دقیق از چگونگی تعامل بین کاربر و اپلیکیشن خود مطلع شوید. پرکاربردترین ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن را ردیابی، run-time crash ها را ضبط، تنگناهای عملکردی را شناسایی و real-time report ها را مشاهده کنید.

دانلود Telerik JustMock 2020.1.113.1

دانلود Telerik Kendo UI for jQuery 2020.1.114

دانلود Telerik Report Server 6.0.20.115

دانلود Telerik Reporting 14.0.20.115

دانلود Telerik UI for ASP.NET AJAX 2020.1.114

دانلود Telerik UI for ASP.NET CORE 2020.1.114

دانلود Telerik UI for ASP.NET MVC 2020.1.114

دانلود Telerik UI for Blazor 2.6.0

دانلود Telerik UI for JSP 2020.1.114

دانلود Telerik UI for PHP 2020.1.114

دانلود Telerik UI for Silverlight 2020.1.115

دانلود Telerik UI for UWP 2020.1.0110.1

دانلود Telerik UI for WinForms 2020.1.113

دانلود Telerik UI for WPF 2020.1.115

دانلود Telerik UI for Xamarin 2020.1.114.1

دانلود Telerik Web Parts for Sharepoint 2010 v2020.1.114 دانلود Telerik Web Parts for Sharepoint 2013 v2020.1.114

4.5/5 - (8 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

فیلم آموزشی ساخت سیستم ارسال پیامک با وب سرویس به زبان #C
  • انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. سلام وقت بخیر
    جدیدا kendo ui روی تمامی فریموورک های کلاینتی لایسنس گذاشته مثل Kendo UI for Angular
    دیگه نمیشه با استفاده از npm به راحتی استفاده کرد ، همچنین فعال سازی کاملا به صورت آفلاین هست، شما میتونید لایسنسش رو بزارید ؟
    منبع :
    https://www.telerik.com/kendo-angular-ui/my-license/

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.