آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهمReviewed by صابر بوستانی on Jun 26Rating: 5.0آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهمآموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهم
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهم

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهم

سلام خدمت دوستان برنامه نویس وب سایت سورس باران. با جلسه یازدهم از دوره آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ در خدمت شما هستیم.در این فیلم آموزشی شما دوستان عزیز به خوبی با مبحث بازی سازی آشنا خواهید شد. سر فصل های جلسه یازدهم فیلم آموزشی در ادمه مطلب…

  • سرفصل آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهم :
  • Lecture 167 – Introduction To Hyperpaddle
  • Lecture 168 – Game Design Document
  • Lecture 169 – Hyperpaddle Assets
  • Lecture 170 – Section Notes_
  • Lecture 171 – Create A Re-Usable Menu
  • Lecture 171 – Menu System v2
  • Lecture 172 – Setting Menus According to GDD
  • Lecture 173 – Setting Up Your 3D Gamespace
  • Lecture 174 – Screen Space – Overly U
  • Lecture 175 – About Orthagraphic Cameras
  • Lecture 177 – Choosing Your Cordinates
  • Lecture 178 – Add & Scale A 3D Cube
  • Lecture 179 – Dragging 3D Objects
  • Lecture 180 – On Mouse Drag
  • Lecture 181 – Using Camera Screen World Point
  • Lecture 182 – Using Mathf Clamp
  • Lecture 183 – Player Paddle cs
  • Lecture 184 – Add Second Paddle & Third Light
  • LEcture 185 – Your First Custom Material
  • Lecture 186 – Materials, Textures & Shaders
  • Lecture 187 – Create Your First Texture
  • Lecture 188 – Changing The Editor Layout
  • Lecture 189 – Editing & Understanding Point Lighting
  • Lecture 190 – Add A White Ball
  • Lecture 191 – Your First Physics Material
  • Lecture 192 – Cortana Meet PaddleAI
  • Lecture 193 – Adding A World Space Scoreboard
  • Lecture 194 – Get Score Updating
  • Lecture 195 – Recording Sound Effects
  • Lecture 196 – Triggering Sounds From Script
  • Lecture 197 – Subtle Camera Movement
  • Lecture 198 – Play Testing & Tuning
  • Lecture 199 – Testing 2 & Timestep
  • Lecture 200 – Designing Your Score Syste