آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پایانیReviewed by صابر بوستانی on Jul 6Rating: 5.0آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵. آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پایانی رو براتون به اشتراک گذاشته ایم.
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پایانی

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پایانی

سلام دوستان. عید همگی مبارک. خب دوستان توی این جلسه به بخش پایانی آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ رسیدیم. جهت دانلود بقیه جلسات آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی میتونید از قسمت دسته ها در سایدبار، مطالب مرتبط در ادامه مطلب و یا در بخش سرچ سایت اقدام نمایید.

 

سرفصل آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش یازدهم :

Lecture 201 – Creating A Scoreboard

Lecture 202 – Placing The Scoreboard

Lecture 203 – Using InputField For Player Input

Lecture 204 – Getting Values From InputField

Lecture 205 – Temporary Scorfeboard Code

Lecture 206 – A Temporarary Scoreboard

Lecture 207 – Displaying the Top Scores

Lecture 208 – Reading & Writing Files From Disk

Lecture 209 – Action on Create & Destroy

Lecture 210 – Handeling Errors & Exceptions

Lecture 211 – Stroing Scoreboard Data

Lecture 212 – Replacing The Old Scoreboard

Lecture 213 – Persisting Scores To Disk

Lecture 214 – Tidying up The Project

Lecture 215 – Local Scoreboard Code

Lecture 216 – Setting up Parse

Lecture 217 – Setting up Our First Parse Object

Lecture 218 – Saving Scores to Parse

Lecture 219 – Retrieving Scores From Parse

Lecture 220 – Finishing The Global Scoreboard

Lecture 221 – Integrating The Global Scoreboard

Lecture 222 – Scoreboard Data Structure

Lecture 223 – Sanity Checking Our Game

Lecture 224 – Global Scoreboard Code

Lecture 225 – Section Wrap Up

سرفصل کلی دوره آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی :

  • نصب Unity 3D
  • معرفی Unity 3D
  • کار با Monodevelop
  • ذخیره کردن و بستن برنامه
  • برنامه نویسی عمومی
  • استفاده از متغیرها
  • استفاده از دستور IF
  • کار با توابع
  • طراحی بازی
  • ایجاد پروژه جدید
  • اضافه کردن رابط کاربری
  • ساخت وب سایت و اشتراک گذاری
  • درباره اشیاء و کلاس ها
  • کار با GDD
  • تغییر متن از طریق اسکریپت
  • کار با پخش صدا
  • استفاده از متغیرهای استاتیک
  • تست خودکار بازی
  • رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربر
  • کار با لیزر
  • استفاده از سیستم Particle
  • استفاده از تابع ()Random.Range
  • کار با Pong در ۳D
  • و…