دانلود کامپوننت IronOCR v2023.7.28 جهت خواندن متن و بارکد در تصاویر

دانلود کامپوننت IronOCR v2023.7.28 جهت خواندن متن و بارکد در تصاویر

در خدمت کاربران عزیز هستیم با دانلود کامپوننت IronOCR v2023.7.28 جهت خواندن متن و بارکد در تصاویر از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران.IRONWEBSCRAPER یک فریمورک قدرتمند مبتنی بر سی شارپ می باشد که می تواند به شما در استخراج داده های ساختارمند از وب سایت های مختلف کمک های شایانی بکند. این فریمورک با زبان برنامه نویسی سی شارپ نوشته شده و دقت بسیار بالایی در جمع آوری و استخراج اطلاعات دارد. از مهم ترین کاربردهای این فریمورک می توان به تسریع فرآیند مهاجرت و انتقال میان سیستمی، بهینه سازی موتورهای جستجو، داده‌کاوی و تحلیل رقابتی اشاره کرد.

دانلود کامپوننت IronOCR v2023.7.28 جهت خواندن متن و بارکد در تصاویر

IronSoftware نام یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند می باشد که از مجموعه ای از کتابخانه ها و فریمورک های مبتنی بر دات نت و سی شارپ تشکیل شده است. این مجموعه در قالب سه لایسنس انفرادی، استارت آپ و شرکتی منتشر شده است و از جمله مهم ترین کاربران این محصول می توان به شرکت ناسا اشاره کرد. IronOCR یک library تشخیص متن یا OCR در C# است که با کمک آن می توانید متن ها و بارکدهای موجود در تصاویر را بخوانید و متن فایل های PDF را در .NET متن دهید. این ابزار از چندین زبان بین المللی پشتیبانی می کند و خروجی آن می تواند متن ساده و یا اطلاعات ساختاریافته باشد. این library برای اجرای C#، F# و VB.NET روی .NET 5, Core, Standard یا Framework طراحی شده است. با استفاده از آن می توانید یک یا چند تصویر اسکن شده را از آن عبور داده و کل متن موجود در آن ها و یا بارکد و محتوای QR code را دریافت کنید. این OCR library مجموعه ای از کلاس ها را ارائه می کند تا بتوان قابلیت OCR را به اپلیکیشن های تحت وب، دسکتاپ یا Console .NET اضافه کنید.

وتور تشخیص متن IronOCR صفحات تنظیم شده با فونت های مختلف را در وزن های مختلف و همچنین به صورت italic و زیرخط دار تشخیص می دهد و می تواند متن را با دقت بالایی بخواند. کلاس های cropping موجود در آن کمک می کنند تا OCR با سرعت بیشتر و دقت بسیار زیادی انجام شود. موتور multithread این ابزار سرعت تشخیص متن یا OCR برای اسناد چند صفحه ای روی server های چند هسته ای را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. چیزی که واقعاً باعث می شود IronOCR در بین ابزارهای مشابه خاص باشد، خواندن صفحاتی است که به شکل نامناسبی اسکن شده اند. pre-processing library آن کمک می کند تا نویز موجود در زمینه تصویر، چرخش تصویر، کج بودن یا انحراف های موجود در آن کاهش پیدا کند و همچنین رنگ ها را ساده سازی کرده و resolution و contrast تصویر را ارتقا می دهد. همچنین تنظیمات AutoOCR و Advanced OCR آن ابزارهایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند تا بتوانند بهترین نتایج ممکن را به دست آورند. از دیگر مزایای IronOCR پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله چینی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، ایتالیایی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی،‌ سوئدی و غیره است و سایر زبان ها نیز در صورت درخواست کاربران قابلیت پشتیبانی دارد. خروجی به دست آمده از IronOCR می تواند به صورت متن خام و یا اطلاعات بارکد باشد. همچنین یک structured data object model به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا کل محتوای موجود را به صورت heading ها، پاراگراف ها، خطوط، کلمات یا کاراکترهای ساختاریافته دریافت کنند. در ادامه لینک دانلود IronOCR به همراه کرک آن ارائه شده است.

حتما بخوانید :

دانلود رایگان Aspose.BarCode for .NET v22.10.0 + کرک

لیسات کامل کامپوننت های رایگان برنامه نویسی

اولین و مهم ترین کتابخانه این مجموعه می باشد که امکان ایجاد خودکار فایل های پی دی اف از فرمت ها و ساختارهای اطلاعاتی مختلف و تبدیل فرمت فایل های HTML ،MVC ،ASPX و تصاویر به پی دی اف را فراهم آورده است. پی دی اف های ایجاد شده توسط این کتابخانه کاملا با ساختار وب سایت و شیوه صفحه آرایی فایل HTML شباهت داشته و دقت آن قابل قبول می باشد.

کامپوننت IronOCR v2023.7.28 جهت خواندن متن و بارکد در تصاویر

کامپوننت IronOCR v2023.7.28 جهت خواندن متن و بارکد در تصاویر

این ابزار کاملا کراس پلتفرم بوده و از زبان ها و پلتفرم های مختلف مانند سی شارپ (C#)، VB.NET، اف شارپ (F#)، دات نت ۵ و ۶، دات نت کور ۳ و ۲، فریمورک های دات نت و … پشتیبانی می کند.

فرمت ها و تبدیل های پشتیبانی شده:

  • HTML به پی دی اف
  • HTML String به پی دی اف
  • URL به پی دی اف
  • ASPX به پی دی اف
  • Razor به پی دی اف
  • MVC View به پی دی اف
  • تصاویر به پی دی اف
  • پی دی اف به تصویر

ویژگی های کامپوننت IronOCR v2023.7.28

  • خواندن متن ها و بارکدهای موجود در تصاویر اسکن شده
  • انجام OCR در فایل های PDF در .NET
  • ارائه خروجی به صورت متن خام یا اطلاعات ساختاریافته
  • پشتیبانی از فرمت های XLS ،XLSX ،XLST ،XLSM ،CSV و TSV
  • ذخیره سازی و خروجی گرفتن در قالب فرمت های XLS ،XLSX ،XLST ،XLSM ،CSV و TSV و JSON
  • کار با فرمول های مختلف اکسل
  • ذخیره سازی سریع و خودکار پس از هر ویرایش
  • پشتیبانی از دیتا فرمت های مختلف اکسل مانند تکست، عدد، تاریخ، واحدهای پولی و …
  • امکان مرتب سازی و استایل دهی به سلول ها و ستون های مختلف

 

5/5 - (4 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

پکیج اختصاصی سی شارپ 2015، SQL Server و Asp.Net به زبان فارسی
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.