دانلود ویژوال استودیو 2022 (Microsoft Visual Studio 2022 v17.2.2)

دانلود ویژوال استودیو 2022 (Microsoft Visual Studio 2022 v17.2.2)

در خدمت شما هستیم با دانلود ویژوال استودیو 2022 (Microsoft Visual Studio 2022 v17.2.2). Microsoft Visual Studio ویژوال استودیو نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است. تمرکز اصلی برنامه Visual Studio از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatFormهای پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو 6 ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

قابلیت های نرم افزار Microsoft Visual Studio

  • مدیریت نرم افزار در طول چرخه ی حیات آن
  • سیستم گزارش باگ و اشکال زدایی
  • آنالیز کردن کد های نوشته شده
  • اجرای تست دستی، توانایی تست خودکار UI در برنامه های تحت وب یا ویندوز
  • اجرای تست عملکرد (Performance Testing)، تست بار گذاری (Load Testing)
  • مدل سازی و دستیابی به تعدادی از کدهای موجود و توابع وابسته آن
  • مدیریت و گسترش پایگاه داده همزمان با اعمال تغییرات کد
  • طراحی نرم افزار جدید و یا افزایش کد های نوشته شده ی قبلی
  • قابلیت multi-monitor به منظور مدیریت و سازماندهی بهتر
  • نوآوری های و امکانات جدید در زبانهای C# و Visual Basic ایجاد شده است.
  • امکاناتی در ASP.NET برای کنترل نمودارها و استفاده از تکنولوژی AJAX پیاده سازی شده است.
  • اضافه شدن پشتیبانی از سیستم های 64bit
  • امکان مشاهده live preview از وب اپ ها و XAML
  • قابلیت hot reload برای C++ و .NET
  • طراحی مجدد آیکون های برنامه
  • امکان ساخت و دیباگ C++ در WSL2
  • امکان force run برنامه ها بدون توجه به breakpoint ها
  • و بسیاری موارد دیگر.

حتما بخوانید : آموزش برنامه نویسی برای صفر کیلومترها

معرفی Microsoft Visual Studio 2022

Microsoft Visual Studio 2022 از محصولات شناخته شده شرکت Microsoft است که توسعه دهندگان از آن برای انجام کارهای متداول خود مثل برنامه نویسی، ساخت وبسایت ها، ساخت اپلیکیشن های موبایلی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند. استفاده از این نرم افزار به برنامه نویس ها کمک می کند تا اشتباهات کمتری در کدهای خود داشته باشند و سریع تر کد بنویسند. قابلیتی تحت عنوان IntelliSense به آن ها کمک می کند تا کدها خواناتر باشند و در صورت وجود اشتباه تایپی یا اشتباه در syntax متوجه آن شوند. این نرم افزار از پلتفرم های توسعه نرم افزار مایکروسافت از جمله Windows API، Windows Forms، Windows Presentation Foundation، Windows Store و همچنین Microsoft Silverlight استفاده می کند.

حتما بخوانید : دانلود ویژوال استودیو 2019 + کرک

Microsoft Visual Studio 2022 شامل یک code editor (با قابلیت IntelliSense) و همچنین code refactoring است. مثل هر IDE دیگری code editor این نرم افزار نیز از قابلیت های syntax highlighting و code completion برای variable ها، function ها، method ها، loop ها و همچنین LINQ query ها پشتیبانی می کند. Debugger گنجانده شده در این نرم افزار هم به عنوان debugger در سطح source و هم در سطح ماشین عمل می کند. از جمله ابزارهای دیگر آن می توان به code profiler، designer برای ساخت اپلیکیشن های GUI، web designer، class designer و همچنین database schema designer اشاره کرد. یکی از نقاط قوت این نرم افزار plugin هایی هستند که برای آن عرضه شده اند و کارآیی آن را به میزان بسیار زیادی افزایش داده اند.

حتما بخوانید :

این plugin ها قابلیت هایی مثل پشتیبانی از source control system هایی مثل Git و Subversion و همچنین ابزارهایی مثل editor ها و visual designer ها برای طراحان را به آن اضافه می کنند. Microsoft Visual Studio از 35 زبان برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند که از جمله آن ها می توان به C، C++، Visual Basic، C#، F#، JavaScript، TypeScript و… اشاره کرد. Microsoft Visual Studio 2022 در نسخه جدید خود امکاناتی همچون پشتیبانی از سیستم های 64bit، پیش نمایش زنده برای وب اپ ها و XAML، امکان force run کردن اپلیکیشن ها، امکان hot reload که می توان به کمک آن در برنامه های C++ و .NET در حین اجرا تغییراتی را ایجاد کرد، و بسیاری موارد دیگر را اضافه کرده است. در ادامه لینک دانلود Microsoft Visual Studio 2022 ارائه شده است که می توانید آن را دریافت کنید.

همینک می توانید با دانلود ویژوال استودیو 2022 (Microsoft Visual Studio 2022 v17.2.2) از تمامی امکانات این نرم افزار استفاده نمایید.

مشاهده پارت های دانلود
به این مطلب امتیاز دهید post

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

برچسب ها:
پکیج آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

  1. این برنامه کرکه یا باید اورجینال خرید و اگه خریدنی هست چطو باس خرید

  2. سلام .
    من میخوام ++C یاد بگیرم باید این برنامه رو نصب کنم.

    • صابر بوستانی
      13 دی 1401

      سلام.
      خیر

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.