آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجمReviewed by صابر بوستانی on Apr 18Rating: 4.0آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجمآموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران.
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم

سلام دوستان.توی این مطلب آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم رو جهت دانلود قرار دادیم. این فیلم آموزشی نحوه برنامه نویسی بازی های سه بعدی با استفاده از موتور بازی سازی Unity رو بصورت کامل به شما آموزش میده. درسته که ممکنه خیلی از کاربران عزیز به آموزشای زبان اصلی علاقه ای نشون ندن ولی باید به این نتیجه برسیم که آموزشهای زبان اصلی بار علمی بیشتری نسبت به آموزشای فارسی خودمون دارن. به همین خاطر قصد داریم گه گاهی در بین مطالب سایت از آموزشهای زبان اصلی هم بهره ببریم. توی این مطلب آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم جهت دانلود قرار دادیم. سرفصل های کلی این دوره در ادامه مطلب موجود و میتونید مشاهده نمایید. این دوره آموزشی برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ محصول موسسه Udemy است و یکی از کامل ترین دوره های Unity در سراسر اینترنت می باشد.سرفصل های این جلسه در ادامه مطلب…

سرفصل آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم :

Intrduction To Block Breaker

Game Design Document

Your Block Breaker Assets

Section Notes

Creating A 2D Brick Sprite

Import The Menu System

Introducing Static Variables

Setting Up Your Play Space

Ball + Gravity + Colliders = Fun

 Colliders & Triggers

Tidying Up Before Moving On

Choosing Collidewr Type

Using Physics Materials For Bounce

Movemant By Mouse

Launching Ball on Mouse Click

Invisable Colliders & Gravity Scale

Creating & Using Prefabs

Using Editor Snap To Grid

Using Prefabs

Using Gameobject – findobjectoftype

 

سرفصل های کلی دوره آموزش برنامه نویسی بازی

  • نصب Unity 3D
  • معرفی Unity 3D
  • کار با Monodevelop
  • ذخیره کردن و بستن برنامه
  • برنامه نویسی عمومی
  • استفاده از متغیرها
  • استفاده از دستور IF
  • کار با توابع
  • طراحی بازی
  • ایجاد پروژه جدید
  • اضافه کردن رابط کاربری
  • ساخت وب سایت و اشتراک گذاری
  • درباره اشیاء و کلاس ها
  • کار با GDD
  • تغییر متن از طریق اسکریپت
  • کار با پخش صدا
  • استفاده از متغیرهای استاتیک
  • تست خودکار بازی
  • رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربر
  • کار با لیزر
  • استفاده از سیستم Particle
  • استفاده از تابع ()Random.Range
  • کار با Pong در ۳D
  • و…