آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش ششمReviewed by صابر بوستانی on May 7Rating: 4.5آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلیآموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش ششم
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش ششم

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش ششم

در خدمت دوستان عزیز هستیم از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران با ششمین جلسه از دوره ساخت بازی با یونیتی ۵. در این دوره برنامه نویسی بازی که به زبان اصلیم هست شما دوستان بطور کامل با مفاهیم برنامه نویسی بازی آشنا خواهید شد و در این زمینه تسلط کافی رو بدست میارید. درسته که ممکنه خیلی از کاربران عزیز به آموزشای زبان اصلی علاقه ای نشون ندن ولی باید به این نتیجه برسیم که آموزشهای زبان اصلی بار علمی بیشتری نسبت به آموزشای فارسی خودمون دارن. به همین خاطر قصد داریم گه گاهی در بین مطالب سایت از آموزشهای زبان اصلی هم بهره ببریم. توی این مطلب آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش پنجم جهت دانلود قرار دادیم. سرفصل های کلی این دوره در ادامه مطلب موجود و میتونید مشاهده نمایید. این دوره آموزشی برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ محصول موسسه Udemy است و یکی از کامل ترین دوره های Unity در سراسر اینترنت می باشد.سرفصل های آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش ششم در ادامه مطلب….

سرفصل آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش ششم :

Level Build Order
Destorying When Hit
Importing Sprite Sheet
Swapping Sprites Via Script
Consolidating Hit Counting
Statics To Detect Win Condition
Playing Sound on Impact
Using Random Range
Automated Play Testing
Build & Share on the Web
Fixing User Reported Bugs
More Complex Collider Shapes
Making Code Extendable
Using Particle Systems
Recap & Review

 

سرفصل های کلی دوره آموزش برنامه نویسی بازی

  • نصب Unity 3D
  • معرفی Unity 3D
  • کار با Monodevelop
  • ذخیره کردن و بستن برنامه
  • برنامه نویسی عمومی
  • استفاده از متغیرها
  • استفاده از دستور IF
  • کار با توابع
  • طراحی بازی
  • ایجاد پروژه جدید
  • اضافه کردن رابط کاربری
  • ساخت وب سایت و اشتراک گذاری
  • درباره اشیاء و کلاس ها
  • کار با GDD
  • تغییر متن از طریق اسکریپت
  • کار با پخش صدا
  • استفاده از متغیرهای استاتیک
  • تست خودکار بازی
  • رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربر
  • کار با لیزر
  • استفاده از سیستم Particle
  • استفاده از تابع ()Random.Range
  • کار با Pong در ۳D
  • و…