آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش نهمReviewed by صابر بوستانی on Jun 9Rating: 5.0
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش نهم

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش نهم

در خدمت دوستان عزیز برنامه نویس هستیم با جلسه نهم دوره آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی. فکر می کنم دوستانی که این دوره رو ادامه میدن تا به اینجای کار باید کاملا آشنا شده باشن. و دوستان عزیزی که هنوز این دوره رو ندیدن در صورتی که با زبان این دوره مشکلی ندارن پیشنهاد می کنیم حتما این دوره پر محتوا رو دنبال کنن.

 

سرفصل آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش نهم :

Lecture 111 – Introduction to Ghoul Garden
Lecture 112 – Game Design Document
Lecture 113 – Draft Assets
Lecture 113 – Upgraded Artwork
Lecture 114 – Section Notes
Lecture 115 – Using Unity Packages
LEcture 116 – Adding Custom Fonts To Menus
Lecture 117 – Finishing Menu Screen
Lecture 118 – Using Application Quit
Lecture 119 – Prepare For Build
Lecture 120 – Building & Running Your Game
Lecture 121 – Art Placeholder & Sketches
Lecture 122 – Scaling & Slicing Sprites
Lecture 123 – Slicing Sprites
Lecture 124 – Creating The Zombie Prefab
Lecture 125 – Create & Place Enemy Spawner
Lecture 126 – Using Parents GameObjects
Lecture 127 – Auto Parent Sapwned Objects
Lecture 128 – Set Enemy Spawn Position
Lecture 129 – About Gimos & OnDrawGizmos
Lecture 130 – Using Rigidbody 2DComLecture
Lecture 131 – Random Range & Inspector
Lecture 132 – Transparent Sprites
Lecture 133 Object Design For Click Spawning
Lecture 134 – Using Prefabs
Lecture 135 – Spawning From PRefab on Click
Lecture 136 – Using Game Find
Lecture 137 – Instantiating at Clicked Position
Lecture 138 – Finish Tiles_SourceBaran.Com
Lecture 139 – Preventing Duplicate Placement
Lecture 140 – Adding Gizom To See Colliders
Lecture 142 – Firing Bullets
Lecture 143 – About Collision Detection
Lecture 144 – Setting Up Rigidbody Collisions
Lecture 145 – Using Physics Ignore Layer Collision

سرفصل های کلی دوره آموزش برنامه نویسی بازی

  • نصب Unity 3D
  • معرفی Unity 3D
  • کار با Monodevelop
  • ذخیره کردن و بستن برنامه
  • برنامه نویسی عمومی
  • استفاده از متغیرها
  • استفاده از دستور IF
  • کار با توابع
  • طراحی بازی
  • ایجاد پروژه جدید
  • اضافه کردن رابط کاربری
  • ساخت وب سایت و اشتراک گذاری
  • درباره اشیاء و کلاس ها
  • کار با GDD
  • تغییر متن از طریق اسکریپت
  • کار با پخش صدا
  • استفاده از متغیرهای استاتیک
  • تست خودکار بازی
  • رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربر
  • کار با لیزر
  • استفاده از سیستم Particle
  • استفاده از تابع ()Random.Range
  • کار با Pong در ۳D
  • و…