آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتمReviewed by صابر بوستانی on May 15Rating: 5.0آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتمآموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتم
آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتم

آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتم

در خدمت دوستان عزیز هستیم از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران با هفتمین جلسه از دوره ساخت بازی با یونیتی ۵. در این دوره برنامه نویسی بازی که به زبان اصلیم هست شما دوستان بطور کامل با مفاهیم برنامه نویسی بازی آشنا خواهید شد و در این زمینه تسلط کافی رو بدست میارید. درسته که ممکنه خیلی از کاربران عزیز به آموزشای زبان اصلی علاقه ای نشون ندن ولی باید به این نتیجه برسیم که آموزشهای زبان اصلی بار علمی بیشتری نسبت به آموزشای فارسی خودمون دارن. به همین خاطر قصد داریم گه گاهی در بین مطالب سایت از آموزشهای زبان اصلی هم بهره ببریم. توی این مطلب آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتم جهت دانلود قرار دادیم. سرفصل های کلی این دوره در ادامه مطلب موجود و میتونید مشاهده نمایید. این دوره آموزشی برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ محصول موسسه Udemy است و یکی از کامل ترین دوره های Unity در سراسر اینترنت می باشد.سرفصل های آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتم در ادامه مطلب…

سرفصل آموزش برنامه نویسی بازی با یونیتی ۵ به زبان اصلی – بخش هفتم :

Lecture 88 – Introduction To Laser Defender
Lecture 89 – Game Design Document
Lecture 90 – Laser Defender Assets
Lecture 91 – Section Notes
Lecture 92 – Importing The Menu System
Lecture 93 – A Starship We Can Control
Lecture 94 – Restricting Player’s Position
Lecture 95 Creating The Enemies
Lecture 96 – Creating The Enemy Positions
Lecture 97 – Moving The Enemy Formations
Lecture 98 – Spwaning Projectiles
Lecture 99 Shooting Enemies
Lecture 100 – Enemies Shooting Back

سرفصل های کلی دوره آموزش برنامه نویسی بازی

  • نصب Unity 3D
  • معرفی Unity 3D
  • کار با Monodevelop
  • ذخیره کردن و بستن برنامه
  • برنامه نویسی عمومی
  • استفاده از متغیرها
  • استفاده از دستور IF
  • کار با توابع
  • طراحی بازی
  • ایجاد پروژه جدید
  • اضافه کردن رابط کاربری
  • ساخت وب سایت و اشتراک گذاری
  • درباره اشیاء و کلاس ها
  • کار با GDD
  • تغییر متن از طریق اسکریپت
  • کار با پخش صدا
  • استفاده از متغیرهای استاتیک
  • تست خودکار بازی
  • رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربر
  • کار با لیزر
  • استفاده از سیستم Particle
  • استفاده از تابع ()Random.Range
  • کار با Pong در ۳D
  • و…